Translate

czwartek, 27 grudnia 2012

dla Ciebie :**



ojj kochanie :** taki mały włam <33 ale="ale" bardzo="bardzo" ci="ci" cie="cie" e="e" kocham="kocham" musz="musz" powiedzie="powiedzie" to="to" ty="ty" wiesz="wiesz"> dziękuje Ci że ze zawszę ze mną jesteś , że zawsze mi pomagasz ! noo co tuu dożo mówić lubie się z Tobą kłócić , lubię Cie denerwować bo wtedy jesteś taaaakaa słoooooooooodka. 
już wiem że ferie spędzamy razem , ze wakacje spędzamy razem.. noo sylwka raczej nie , no ale zadzwonisz do mnie prawda ? ♥ jacie , jacie jakie ja tu głupoty pisze xd aż nie możliwe ale mimo to że Jesteś moją rodziną to i tak jesteś jedną z 3 osób na które mogę zawsze liczyć . Zawsze mi powiesz co myślisz a nie beznadziejne słowa 'będzie dobrze' bo i tak wiesz że nie będzie.. ! i ten twój tekst teraz ' I wiesz co ja bym teraz zrobiła ?' już w tym słyszę groźbę xd  ZEMSTA BĘDZIE SŁODKA  ooooo taaaak ! ♥ 


nooo to żegnam! 
 bawcię się dobrze kochani ! erotycznego sylwka ;>
zapraszam na mojego photobloga - klik

2 komentarze:

  1. Kochanie Dziekuje za ta notke ;***
    I pamiętaj ,że mozesz na mnie zawsze liczyc ;***!!

    OdpowiedzUsuń

Mile widziane komentarze , jeśli spodobał ci się blog dodaj Go do OBSERWACJI , Ja odwdzięcze się tym samy.. ;-)