Translate

sobota, 29 grudnia 2012

go to sleep

Kochani zbliża się 2:00 ,a ja nadal nie umiem spać.;< Czasem te choroby mnie wykończą..

Próbowałam tutaj wprowadzić kilka drobnych zmian..Jeśli czas pozwoli zmienię również wygląd bloga ;D
W prawym bocznym panelu jest opcja "udostępniania" ,czy "mój facebook" teraz z łatwością przyjdzie Wam śledzenie moich postów ;)
Co do dzisiejszego dnia to :
 spędziłam go tak jak 4ostatnie dni.;< czyli nic innego nie robię jak leżę w łóżku i patrzę na tv ,czy po prostu śpię.;< Nie mam na nic ochoty..

Nie tak wyobrażałam sobie spędzić wolny czas ;<

Poniżej umieszczam zdjęcie part II z sobotniej imprezy ;)

By K.


Do znów Misie <3 p="p">

6 komentarzy:

  1. Hej! Równiez obserwuję twojego blooga . Podoba mi się :P
    Pozdro. .;*

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny blog ;)
    ja również obserwuję ;*

    life1ofmydreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ładna jesteś *_*
    ogólnie fajny blog! podoba mi się ; 3
    obserwuję i liczę na to samo.
    ewa-mechelewskaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jej dziękuje bardzo ;*
      jasne ,że dodam ;*

      Usuń

Mile widziane komentarze , jeśli spodobał ci się blog dodaj Go do OBSERWACJI , Ja odwdzięcze się tym samy.. ;-)