Translate

czwartek, 13 grudnia 2012

hard work // "Patty "

Czeeeść Wszystkim..!!



Kochani od dłuższego czasu nie mam kompletnie czasu by cokolwiek tutaj pisać..Tyle obowiązków, przez miesiąc nieobecności w szkole ,że głowa boli..;//
We wtorek miałam zakończenie I sem. tak też musiałam WSZYSTKIE zaległości jakie miałam,  nadrobić w nie całe 3tyg..;<

Chwilami było bardzo ciężko.. Grafik był prosty i oczywisty SZKOŁA,DOM-NAUKA ORAZ OBOWIĄZKI..Zarywałam noce byle tylko wszystko mieć zapięte na ostatni guzik..;) Oczywiście nie obyło się bez ściągania..Trzeba sb jakoś pomagać..;) xdd ,jednak nie z każdego przedmiotu wystarczyła ściąga ,lecz trzeba było wykuć cały materiał na pamięć..

Aktualnie zakuwam na Historie bo mam jtr duży sprawdzian na który, jak na razie, nic jeszcze nie potrafię ,ale  miejmy nadzieję ,że przy kubku gorącej czekolady skupie się i w miarę szybko opanuję materiał.;))

No nic misie ,uciekam ,a Wam życzę miłego Wieczorku ;-*



PS. Buziaki dla Patrycji "Patty" Dłutkiewicz za wytrwałość i determinacje w dążeniu do swoich marzeń..!!
W końcu  udało się jej osiągnąć coś ,o czym już od dłuższego czasu marzyła..!!Trzymam kciuki w dalszych sukcesach Kochana.;** !!!

A dla osób ,które jeszcze nie miały okazji poznać "Patty" jak też wysłuchać i obejrzeć jej nowego teledysku to :

Zapraszam do Oglądania.!!







1 komentarz:

Mile widziane komentarze , jeśli spodobał ci się blog dodaj Go do OBSERWACJI , Ja odwdzięcze się tym samy.. ;-)