Translate

sobota, 29 grudnia 2012

Power of night

Każda z nas chce wyglądać tego wieczoru zjawiskowo, wyjątkowo ,ale co najważniejsze PIĘKNIE dlatego też,przygotowałam dla Was notkę w której zamieszczę kilka modowych pomysłów właśnie na Sylwestra ;)


Powyżej mamy przedstawiony look elegancki, jak też dość wygodny.
Bardzo spodobała mi się ta kompozycja ,ponieważ ma w sobie nie tylko elegancje jak też swój pazur ;)



Kolejna stylizacja jest bardzo delikatna poprzez ,pudrowy kolor sukienki. Modny w tym sezonie.
Do tego charakterystyczne czarne dodatki tj. szpilki,torebka czy kolczyki ,podkreślające całą stylizację


A już ostatnia stylizacja przedstawia nam "classic look" tzn. Dopasowana sukienka ,przed kolano.Futerkowe bolerko nadające elegancji,również jak w poprzednich stylizacjach występują tutaj czarne szpilki,ale tym razem do kompletu czerwone dodatki.






...




A Wy jaką stylizacje wybieracie?Która przypadła Wam do gustu?
;)

Mi osobiście najbardziej urzekła II stylizacja ,ponieważ podkreśla delikatność,wrażliwość ,ale również tajemniczość poprzez dodanie do stylizacji czarnych dodatków ,podkreślający cały look.




Pozdrawiam Was Bardzo Serdecznie ;)

Jeśli podoba Wam się blog dodajcie go do OBSERWACJI, polecajcie Go u siebie lub UDOSTĘPNIAJCIE Go dalej ;)
Z Góry Serdecznie Dziękuje..

17 komentarzy:

  1. bardzo fajne zestawy :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza z rockowym pazurem! Zajrzyj też do nas, będzie nam bardzo miło :) Zaczynamy małżeńskie modowe blogowanie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesne
      Pewnie ,że zaglądne i dodam do obserwacji ;))
      Pozdrawiam Serdecznie..!

      Usuń
  3. świetny blog. przyjemnie się czyta. na pewno będę wpadać częściej. ;)
    zapraszam do mnie: mbmalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzooo ;))
      Jasne ,że wpadnę ;))

      Usuń
  4. skóra z croppa jest genialna !!! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wybrałabym zestaw pierwszy a do tego złote dodatki;)
    pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety nie skuszę się na żadną stylizacje :( *____*
    Fajne tło ^^
    Zapraszam do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. ramoneska z Croppa przypadła mi do gustu, wygląda świetnie :)
    fajny blog :)

    OdpowiedzUsuń
  8. zdecydowanie wybrałabym 1 zestaw jednak bez skóry, gdyż w ogóle mi nie pasuje ;)
    ja również dodałam ostatnio taki post :D

    http:// ANECIA WAS HERE + KONKURS!

    OdpowiedzUsuń

Mile widziane komentarze , jeśli spodobał ci się blog dodaj Go do OBSERWACJI , Ja odwdzięcze się tym samy.. ;-)