Translate

środa, 26 grudnia 2012

rutyna powraca..

Witam Wszystkich..!! ;D

Jak tam mijają Wam prawie ostatnie godzinki świąt..?:d Dacie wiarę ,że za chwilę będziemy odliczać do końca roku..? :D
Ja nadal w to nie wierzę ;dd Mimo ,że ten rok daje mi wiele do myślenia to mogę przyznać ,iż poznałam wielu wspaniałych ludzi i bardzo serdecznie dziękuje ,że mogłam napotkać ich na swojej drodze. ;)

Spędzić z Nimi wspaniałe chwile ,które na pewno zostaną ze mną na bardzo długo..

"Rutyna powraca"

No właśnie..;<<
Mogło być tak pięknie ,a jest ... !! ;(
Znów dopadła mnie gorączka ,nieustający ,duszący kaszel jak też ogromny ból gardła..;<
Powrót anginy w 100% ;<
Mam nadzieję, że za dnia wszystko wróci do normy (bynajmniej bardzo bym tego chciała) ,ponieważ Święta spędzone z kubkiem gorącej herbaty w łóżku to zdecydowanie nie to czego oczekiwałam.. ;<

Poniżej zdjęcia z K&M z sobotniej imprezy ;dd





Do znów Misie <3 p="p">

2 komentarze:

Mile widziane komentarze , jeśli spodobał ci się blog dodaj Go do OBSERWACJI , Ja odwdzięcze się tym samy.. ;-)