Translate

poniedziałek, 31 grudnia 2012

The EnD2012 ..!!!

Reasumując 2012rok,bardzo wiele się działo. Może zacznę od tego,że poprzedniego sylwestra spędziłam z zajebistymi ludźmi ,którzy zawsze gdzieś ze mną są ,a najważniejsze na dobre i złe..

Miałam również okazję poznać wielu wspaniałych ludzi ,z którymi tylko czas szybciej leciał ;d Nie jestem wstanie określić jak szybko ,ale były to wspaniałe chwiile..

Dziękuje każdej osobie ,która potrafiła wytrzymać ze mną choć godzinę ^^
I mino ,że nie jestem idealna , a wręcz uparta jak osioł,zarozumiała ,a swoje za uszami mam ,to i tak jesteście ze mną ,a lubicie mnie właśnie za to jaka jestem,a nie za to co mam..!

Za przyjaciół TYCH prawdziwych ,nie fałszywych..!!Którzy wiedzą jak poprawić mi humore_e
(zdj, głupawki czy śmieszne teksty) --->@Marlenae wiesz o czym mowa ;D
--->@Angelika bo zakupy z tobą to czyste bankructwo !! ;De
---> @Klaudia nie przespane nocki czy oglądanie filmów nad ranem to tylko z Tb..! e
---->Mateusz za te wspólne rozkminy e jeden wielki buziak się należy " ;*"
---->@ Żaneta bo tylko ona potrafi zmieścić w brzuchu moją niedojedzoną porcję lodów.. ;D e

Choć ostatnie miesiące niebyły zbyt owocujące to i tak wiele się nauczyłam. Przede wszystkim "Don't give up " , nie ważne jak jest ciężko to i tak zawsze jest jakieś wyjście.!!

Determinacja i wytrzymałość to podstawa.!!

Dziękuje Wam za to ,że jesteściee !




No koniec rozkminy. 

3 komentarze:

Mile widziane komentarze , jeśli spodobał ci się blog dodaj Go do OBSERWACJI , Ja odwdzięcze się tym samy.. ;-)