Translate

wtorek, 24 grudnia 2013

Christmas time

Witajcie Pysie !!

Nie chce po raz kolejny pisać, a zarazem tłumaczyć się ,dlaczego tutaj nic nie pisałam: ( Brak czasu i ciągłą pogoń, zmusiła do zrezygnowania z kilku spraw m .in z internetowego życia..
Tak, właśnie!
Takie życie zżera jak i pochłania mnóstwo czasu! !Którego na pewien moment  mi brakowało i to niesamowicie: (
Oczywiście teraz wracam do blokowania pełną parą! Trzeba nadrobić zaległości! A jak! :d

W każdym razie wiele sie działo i jestem szczęśliwa, że taką, a nie inna wyznaczyłam sobie drogę. Chyba po raz pierwszy udało mi się konsekwentnie dążyć do celu. .

Sama się dziwię, że się udało!! Stało się dokładnie tak, jak sobie wcześniej zaplanowałam..

Prezent na święta jak znalazł! :d
Dzięki wsparciu najlepszych przyjaciół pod słońcem jestem wstanie wspiąć się na sam szczyt !!
Dziękuję Wam z całego serducha! !!

Kochani, a Wam chciałabym złożyć najserdeczniejsze życzonka z okazji Świąt Bożego Narodzenia by każdy z Was spędził je w cudownym, rodzinnym gronie ,aby nikomu nie zabrakło uśmiechu na twarzy jak i wielu wspaniałych prezentów! !

A na przyszły nadchodzący nowy rok życzę jeszcze więcej sukcesów ,ale przede wszystkim wytrwałości oraz zdrowia ! !

Jeszcze raz Misiaczki wszystkiego co najlepsze! !! :*

Buziaki: *

wtorek, 29 października 2013

DENTWAY

Cześć !!

Po dość długiej przerwie wracam do Was z nowościami i nie tylko !!!Ostatnio miałam masę na głowie .. Smykanie się po urzędach ,bankach czy wstępne egzaminy na prawo jazdy ,korepetycje itp. Mogłabym tak wymieniać w nieskończoność ,ale nie chce Was zanudzać.. Sami rozumiecie ;)

Otóż za kilka dni rozpoczyna się nowy miesiąc i nowa kampania reklamowa tym razem jest to firma DENTWAY produkująca artykuły do wybielania zębów..

Noszę aparat ortodontyczny i wybielanie zębów poprzez dajmy na to nakładki czy żele jest po prostu w świecie niemożliwe ponieważ sama sobie bym zaszkodziła.. Po zdjęciu aparatu miałabym widoczne różnice przed/po ,ale nikt nie powiedział ,że nie można używać PAST WYBIELAJĄCYCH !! Teraz w sklepie na półkach możemy znaleźć przeróżne pasty ,a większość z nich ma własnie wybielające działanie ,ale czy tak na prawdę pasta kupiona za zaledwie 9zł jest wstanie wybielić nam zęby w dość skuteczny sposób..?!
Jedni twierdzą ,że tak ,drudzy zaś nie..Tym razem można temu zaradzić !!

Jeśli chcesz w jakiś skuteczny sposób pomóc swoim zębom ,a przede wszystkim mieć dobrą metodę na ich wybielanie polecam PASTĘ DENTWAY..!! Jest na prawdę skuteczna ,a kuracja odbywa się bezboleśnie !!

Niektóre produkty wybielające mogą działać na nas alergicznie .Popuchnięte dziąsła bądź co bądź nawet usta.. ;/ Nic przyjemnego..!!



Sama mam taką pastę u siebie i jestem z niej bardzo zadowolona!! Majątek nie kosztuje a skuteczne działanie jest!!



Do znów !
Trzymajcie się !

piątek, 30 sierpnia 2013

Sebastian Ingrosso, Tommy Trash ft. John Martin - Reload (Kevin Jay Exte...

Tak szybko leci czas ,że lada chwila znów powrócimy do rzeczywistości..Nie wiem jak Wy ,ale ja na pewno nie chce pod żadnym pozorem kończyć tych wakacji..

Ostatnie dni odpoczynku tak na prawdę ,a tu ciągle jakieś załatwienia..Może to i lepiej?! "WHATEVER" przynajmniej kilka spraw mam już załatwionych ,ale też jeszcze wiele do załatwienia..Mam nadzieję ,że czasowo wszystko uda mi się ogarnąć i dopiąć na ostatni guzik..

...





Goodnight


...

poniedziałek, 12 sierpnia 2013

Jula - Slad


Choć nie patrzę wstecz

Wokół inny ląd
To wiem, że jesteś gdzieś
Czuję tylko złość
Widzę każde z miejsc
Cienie naszych ciał
Muszę tędy przejść
Zakrywając twarz
Zakrywając twarz



Podaruj nam
Ten ostatni dzień
I choć jeden świt
Zanim ja
Uwolnię już ostatnią z łez
Którą zetrzesz mi 
Odwrócisz się


...




 A to tylko fragment piosenki . Kochani ,a Wam jak podoba się nowy singiel "JULI" promujący oczywiście nowy album?!
-Jak dla mnie po raz kolejny tekst "strzał w dziesiątkę " Młoda artystka ,która tak na prawdę zaczyna swoją muzyczną karierę..
Oby tak dalej..
A my  możemy jedynie życzyć  powodzenia oraz trzymać kciuki w dalszych sukcesach ..!


..

Kochani u mnie od tego tygodnia małe zawirowanie..
Planowanie imprezy urodzinowej ,lista gości ,podkład muzyczny ,menu itd..
Małymi kroczkami zaczynamy wszystko planować by dopiąć całość na ostatni guzik
:D

W sobotę prawdopodobnie wyjazd do Gdynii na tydzień ,ale jak to ja zawsze załatwiam wszystko na ostatnią minutę ;/ ale mam nadzieję ,że 5dni do wyjazdu to jeszcze nie tak źle ;p
-Co sądzicie? ;d
Bileciki ,nocleg i... się pakujemy ;d

...

Kochani !!!
Komu podoba się blog zapraszam wszystkim do oddania na mnie głosu w rankingu na 
"NAJLEPSZY BLOG"
(Na panelu bocznym znajdziecie czerwony baner ,który bezpośrednio przeniesie was na ranking jak również klikając w poniższy link)


Można głosować codziennie / (1głos na dzień)
Także kto chce głosuje !!!
Z góry Dziękuje !!


..

Wszystkich bardzo serdecznie zapraszam do polubienia fan page'a 

&

Znajdziecie tam wiele wspaniałych outfits oraz ubrania szyte na miarę ,
WSZYSTKO dostępne w sprzedaży !!

Gorąco polecam i Zapraszam !

..


" Goodbye everyone "




poniedziałek, 5 sierpnia 2013

InstaMIX

Cześć misiaczki!
:)
Tak jak obiecywałam,przedstawiam Wam instamiX,  więcej zdjęć znajdziecie na www.instagirl.com/chewcziloovee - ZAPRASZAM !!




















Jest słonko ,jest pogoda ,ale tak czasem trochę chłodku by się przydało.. ;/
w pokoju darmowa sauna arr..

Dziś cały dzień spędzony z małym Mi. i odpoczynek..
a jutro?
-hmm może małe zmiany? ,ale to ciii..;D dowiecie się niebawem..
Jeśli oczywiście się zdecyduje ahmm ..;d


Miłego wieczorku wszystkim !!

..

niedziela, 4 sierpnia 2013

Margaret - Tell Me How Are Ya

Cześć !!!
 Jak Wam mija niedzielny wieczorek ?
-u mnie w 100% odpoczynkowo-rodzinnie.

 Wczoraj odbyła się kolejna już gala Eska Music Awards 2013 przyznam się bez bicia ,że oglądałam jedynie w urywkach ahhh ;( może trafię na jakąś powtórkę..Jednak jedyny występ jaki udało mi zobaczyć w całości był to występ MARGARET i przyznam szczerzę "Jest MOC " Jednak tegoroczną debiutantką okazała się EWELINA LISOWKA aż 3statuetki "mała osóbka o potężnej sile głosu "Gratulacje !!
HONEY-Nie powiem jak w balladycznym wykonaniu mmm..Płynność i delikatność..





Kochani postanowiłam wprowadzić kolejne zmiany baner/czcionka/kolory
-I jak wam się podoba?

Jutro postaram się zrobić dla Was obiecany instaMIX

A teraz uciekam
Trzymajcie się !! ; *

czwartek, 1 sierpnia 2013

thoughts&burn

Witam wszystkich !

Przepraszam Was ,że pisze po tak długiej przerwie ,ale sami rozumiecie "WAKACJE" gdy od samego rana praży słonko nie idzie po prostu  nie skorzystać i od tak sobie odpuścić hih ;D chyba rozumiecie ?!

Jakby nie patrzeć dziś mija półmetek wakacji. Nie chce nawet myśleć jak znów szybko przeleci druga połowa ;( takie beztroskie wakacyjne życie mmm..*,* to jest coś ! Więcej czasu na wszystko ,a przede wszystkim świadomość ,że nie trzeba się z niczym spieszyć ,bo nic nas nie goni "czasowo" jest wprost rewelacyjna !!

W minionym miesiącu bardzo wiele aspektów odgrywających główną rolę w moim życiu się zmieniło, sama już nie wiem czy na dobre ,czy na złe?! Ale wiem jedno : "Każda lekcja uczy czegoś innego.."
-ale każde doświadczenie pozostawia po sobie jakiś ślad z którym przychodzi nam żyć..

Jak mówią każdy człowiek ma swoją wyznaczoną drogę do pokonania .
Każda inna..

Może właśnie na tym polega życie by, każdego dnia poznawać kogoś coraz to bardziej ..  Po sporym upływie czasu dopiero, uświadamiamy sobie jaki człowiek jest na prawdę.Do czego jest tak na prawdę zdolny i jeśli przyjdzie mu wybierać, co wybierze?? Czasem mydlimy sobie oczy wmawiając sobie ,że przecież odpowiedź jest wszystkim znana i prosta.. Otóż nie..!!Lepiej nic wcześniej nie zakładać ,bo możemy się bardzo rozczarować ..

"Poznajesz człowieka nie po kilku dniach ,lecz przez całe życie ! "







Nutka na dzisiejszy wieczór !!


Trzymajcie się ciepło !! ;*
PS. w najbliższych dniach instamix ;)

piątek, 12 lipca 2013

AMS handmade a gift for me Lo♥e it !!

Cześć Kochani !!

I jak Wam mijają kolejne dni wakacji.? hmm ?
U mnie..? No powiedzmy ,że się coś dzieje ,ale mimo wszystko proszę więcej pozytywów !! NOW !!!

Tak na prawdę wiele się działo..Ale może nie teraz o tym. ;)

W środę zaliczyłam beach summer  party !! Na takie imprezy to ja mogę chodzić everydaY !! ;D Jednym słowem mistrzostwooo..!!!

Kilka dni u A. i tak na prawdę teraz dopiero od tygodnia pierwszy dzień w domu zawitałam ;D jak widać kolejny wyjazd się szykuje ,a więc długo w domu nie posiedzę ;p pomiędzy tym jakieś wiksy  jest mOC !! ;d

...

Szczerze ?
-Dość mam czekania ,aż w końcu "coś" się wydarzy..Chyba pora by zmienić swoje życie ?!Przynajmniej ten jeden bardzo znaczący dla mnie element.. Pytanie tylko czy uda mi się go zrealizować choć w małym stopniu..? ;( przez ponad 1,5roku nie potrafiłam..;(aaahh...

...



!!! AMS handmade a gift for me love it !!!



Dziś otrzymałam cudowny prezent od firmy AMS handmade są to 3 własnoręcznie wykonane  bransoletki
(KULE- różowy marmur oraz z hematyt /lecznicze działania/ ..) za który Serdecznie DZIĘKUJE !!!

Poniżej przedstawię Wam kilka zdjęć prezentujących bransoletki ,ale zanim je umieszczę to informacja DLA WAS !! Jeśli  spodobały Wam się takie oto bransoletki lub jakiekolwiek z firmy AMS handmade to już dziś i Wy możecie je nabyć !! Możecie kontaktować się ze mną tutaj w komentarzach ,bądź przez maila : klaudiachwedyna.com@gmail.com w temacie wpisując (BRANSOLETKI AMS handmade) jak również bezpośrednio z firmą poprzez fan page's na facebook'u ;) Kto jak woli .!! Także Serdecznie zapraszam !!!A na prawdę warto !! Dla pierwszych osób przewidziany RABAT -% !!















Miłego Wieczoru !!

czwartek, 4 lipca 2013

instagram mix

Witam wszystkich !!

Wiecie co mnie przeraża.?
-aktywność tutaj ! Mimo ,że są już wakacje i czasu jest 3i trochę jakoś nie mam głowy by tutaj funkcjonować..Mam nadzieję ,że się to zmieni w przeciwnym razie bd tutaj wiało nudą non stop !

Co u mnie ?

hmm.. Raz dobrze ,raz nie..
Pierwsza zasada --> mimo przeciwności brnąć przed siebie i nie patrzeć w tył..!
czy się uda i  wszystko się sprawdzi.? -kwestia czasu..

Dziś dzień bardzo przyjemny..Z rana smazing ,a później shopping ;d




Poniżej instagramowy miX :











Trzymajcie się !!!
Do znów. !

wtorek, 2 lipca 2013

Uncover




Długi czas byłam tutaj nieobecna może właśnie takie odizolowanie nie jest czasem takie złe.? ;>
Za nami koniec roku szkolnego , a teraz wakacje,które szybko zapewne  przelecą i maturka.. Nie mam pojęcia co będzie dalej..
Ciągłe nurtujące pytanie..
No właśnie.. ;c

Zaraz uciekam spać , nie mam nawet ochoty na jakikolwiek film..Po prostu chce zasnąć i śnić o niemozliwym..

Jutro postaram się o jakąś kreatywniejszą notkę ,
tymczasem uciekam spać
Goodnight !

wtorek, 18 czerwca 2013

New Age !

Kochani jak już zauważyliście z dnia na dzień w bocznym panelu pojawia się coraz to więcej banerów różnych firm.To dzięki nim mogę przedstawiać Wam dane produkty jak i je reklamować..
To cudowne ,że mam przyjemność współpracować z tyloma już firmami ,a to zaledwie początek..

Dziś otrzymałam  od NEW AGE paczkę ,a w niej..?
-Przecudne trampki ;d
Co prawda wydawałyby się bardziej matowe i delikatne ,ale i taki intensywny róż jest niczemu sobie ;)

Poniżej zdjęcia :













...

A co powiecie o okularach przeciwsłonecznych firmy RAY-BAN?
-a może już ktoś ma  z was takie?

Dziś w moje rączki wpadły aż 3rodzaje . Jednak ostatecznie zdecydowałam się  tylko na 1parę ;d




Tymczasem uciekam coś zjeść i może jakiś film..?:D
Trzymajcie się ! < 3


PS.Mam jeszcze kilka rodzai okularów ,jeśli ktoś chętny kupna takich cudeniek ,proszę pisać ;)

środa, 12 czerwca 2013

Sally Hansen

Witam !!
Kurcze sporo czasu minęło od poprzedniego posta ,ale to dlatego ,że tu wyjazd tu jakieś załatwienia  i brak po prostu czasu..Mam nadzieję ,że rozumiecie.. ;)

Kilka tygodni temu od firmy NOCANKA.pl otrzymałam lakier do paznokci firmy "Sally Hansen" jest na prawdę bardzo wydajny i długotrwały../ 14,7ml
Jego największą zaletą jest gruby pędzelek ,który idealnie rozprowadza lakier na płytce paznokcia.
Poniżej zdjęcia :






biały kolor z różowo-kremowym odcieniem..


..



Trzymajcie się !!

niedziela, 2 czerwca 2013

KONIEC KONKURSU-AMS handmade

Oto wygenerowana liczba :
konkurs wygrywa:
angelika369@onet.pl

GRATULUJĘ !!

Wygeneruj losowe liczby.

Rezultat

Oto wylosowane liczby:
4
Czas wygenerowania: 2013-06-02 20:51:53 970

Podaj parametry i uruchom generator liczb losowych:

Ilość liczb do wygenerowania (1-1000) 
Przedział (zamknięty) z jakiego mają być generowane liczby:
Min:  Max: 
 Unikalne (po zaznaczeniu tej opcji wylosowane liczby nie będą mogły się powtórzyć w losowaniu - podobnie jak kulki w totolotku)

sobota, 1 czerwca 2013

Saturday night

Cześć Wszystkim..!!
Jak Wam mija sobotni wieczór?

Ja dziś stawiam na totalny relaks i odpoczynek..
Wczorajszy dzień zaliczam do tych pozytywnych z rana na sesji z A. później miasto,zakupy i imprezaa hot 18 mojej M < 3 Jeszcze raz wszystkiego dobrego Kochanie !

Poniżej zdjęcia z wczorajszej sesji :

modelka A.












...


!!! ZAPRASZAM WSZYSTKICH CHĘTNYCH DO GŁOSOWANIA !!!


Dziękuje za każdy oddany głos !



Miłego wieczorku !!



PS. Już jutro koniec konkursu jak i wyniki AMS handmade ,także kto jeszcze się nie zgłosił to ostatnia szansa KONKURS AMS handmade--klik