Translate

piątek, 25 stycznia 2013

8naastkaa Patuśki

Kochana Chciałam Ci złożyć Najserdeczniejsze życzonka.. !! ;*

 
 
 Także Dziś świętujemy Twoje 18urodzinki ;D
 
 
Dziś zrobiłam sobie wolne bo rano totalnie nie ogarniałam.. Co prawda spać poszłam dosyć późno ,a wstać było na prawdę ciężko..
Przynamniej się wyspałam i pełna energii ,małymi krokami zaczynam się szykować na imprezę ;D
Gorzej ,że nie mam w co się w ogóle ubrać ; o
A czasu coraz to mniej..
 
 Kochani!!
Przypominam ,że wczoraj rozpoczęło się  głosowanie na blog roku 2012 ;D
Jeśli podoba Wam się tutaj , proszę wysyłajcie SMS..!!
To tylko 1,23zł
A pomagacie nie tylko mi ,ale również potrzebującym dzieciom..!!
 
 

Dochód z SMS zostanie przekazany na integracyjno-rehabilitacyjne obozy dla dzieci z ubogich rodzin jak również dla  niepełnosprawnych dzieci.



PS. Jeśli uda mi się cokolwiek zdobyć ,przewiduję nagrody i DLA WAS.!!


Pozdrawiam Serdecznie !!

 

czwartek, 24 stycznia 2013

"Bejbi blues" / "GŁOSOWANIE"

Cześć Wam < 3

Jak Wam minął dzisiejszy dzień.? ;D
Mi bardzo pozytywnie..Z racji tego ,że wygraliśMY tegoroczny szkolny "Mam Talent" ,a nagrodą za I miejsce był właśnie wypad do kina na dowolny film ;d ja wybrałam "Bejbi Blues" z racji tego, że nic lepszego w tym czasie nie było grane..
No powiedzmy ,że film fajny aczkolwiek widziałam lepsze ;pp Już jutro premiera, kinowa  dwóch nowych filmów ;D No zobaczymy może i wybiorę się na nie ;)

Dziękuje Kochane za dzisiejszy wypad ;d Potrzebowałam tego już od dawna..!! < 3
Aż brzuch mnie boli z tych śmiechów hih ;d

Poszukiwanie sukienek na półmetek & zjebki w przymierzalni & 30min. zakładania soczewek Maniuli < 3 & ahh ,a co najważniejsze popcorn w staniku ;d haha głuptasy jednee..


..

Chciałam również Przeprosić M. nie wiem dlaczego dziś się tak stało noo ;< smutno mi, bo zawsze miedzy nami było zajebiście i wgl ,a dzisiejszy dzień głównie planowałyśmy spędzić razem < 3
Mam nadzieje ,że odbijeMy to sobie jeszcze nie raz KOCHANA !! Liczę na To < 333



.
.
.
.
.
!!!..GŁOSUJEMY..!!!



Kochani już od dziś zaczynamy głosowanie na "blog roku 2012"
Startuje w kategorii "Ja i moje życie" 

Wysyłajcie proszę SMS'y
na numer : 7122
o treści :A00083

koszt: 1,23zł




Mam nadzieję ,że razem uda nam się coś osiągnąć..!!
Wysyłając SMS pomagasz nie tylko mi ,ale również dzieciom ,które potrzebują WASZEJ POMOCY.
Dochód z SMS zostanie przekazany na integracyjno-rehabilitacyjne obozy dla dzieci z ubogich rodzin jak również dla  niepełnosprawnych dzieci.

PS. Jeśli uda mi się cokolwiek zdobyć ,przewiduję nagrody i DLA WAS.!!

Tak więc ZACZYNAMY.!!

ZA KAŻDY GŁOS SERDECZNIE DZIĘKUJE

wtorek, 22 stycznia 2013

"Droga do celu "

Cześć wszystkim..!!

Jak Wam minął dzień.? ;D
Ja wstałam dziś mega wcześnie ;< kompletnie nie umiałam zasnąć ;< ,a kiedy już zasnęłam to znów przebudziłam się o 3:17 i po spaniu ;< wrrr jak Ja tego nie lubie .;<

W szkole no powiedzmy ,że okey ;d ,ale historia haha  < 3 nie do przeżycia uwierzcie ;D Nic tylko nawijanie   ciągle tego samego +  zapisywanie setnej strony w zeszycie ;< no proszę was  ; o co to za lekcja ..

Przed momentem wypiłam moje ulubione late i chyba zaraz zabieram się za lekcje ,a szczerze mówiąc nie mam ani grama  chęci.. ;(

..




Przepraszam Was ,że tak mało teraz bloguje ;( choć stratuje w konkursie ,a już za niecałe 
2Dni ruszamy z GŁOSOWANIEM!!!

Szczerze mówiąc nie liczę na jakąkolwiek nagrodę ..
Z resztą nie oszukujmy się..
Tysiące innych blogów są o stokroć lepsze i ciekawsze, niżeli mój..

Od kilku lat zapisuje tutaj ważne wydarzenia mające miejsce w moim życiu..
Czytając archiwum czasem mam ochotę powrócić do czasów ,kiedy wszystko się układało i było bardziej barwne, niżeli teraz ..

Nikt tak na prawdę nie jest wstanie przewidzieć co się wydarzy.. ;(

Jednak mam ogromną nadzieję,że wydarzenia mające miejsce w ostatnich miesiącach i dniach , wpłyną pozytywnie na dalsze moje życie..
Nie chce niczego zmieniać!!
a raczej, pragnę w końcu wprowadzić jednolita harmonię ,która pozwoli mi radykalnie zapomnieć o wszystkich nieprzyjemnościach ,a pamiętać jedynie te chwile ,które sprowadzały uśmiech na mojej twarzy..

Odkąd pamiętam ,zawsze byłam sobą i nie pozwoliłam sobie ,by ktokolwiek wprowadzał chaos w moje życie..!
Zawsze trzymałam się swoich zasad ,a wady jakie miałam w sobie ,starałam  się rozważnie niwelować..
Nikt nie jest idealny ,ale nie możemy oczekiwać od drugiego by taki był ,kiedy my sami w sobie mamy wady ,które pewnego dnia, mogą zniszczyć dosłownie WSZYSTKO .

Nie wytykajmy innym ich wad ,kiedy sami nie potrafimy ,tak naprawdę zapanować nad swoimi..


..


Słuchacie może B.R.O ?
Jeśli tak to,która piosenka najbardziej przypadła Wam do gustu.? ;D
Ja osobiście lubię dwie poniższe ,aczkolwiek nie miałam jeszcze okazji przesłuchać całego krążka..





.
.
.





Do znów Misie <  3




niedziela, 20 stycznia 2013

Dźwięk SMS

Cześć Misie < 3
Ostatnio nie miałam kiedy wejść nawet tutaj i cokolwiek napisać ,także przepraszam wszystkich..
Ogólnie, niby jest okey..No ,ale i tak mogło być lepiej..


Nie wiem dlaczego ,ale zaczynam czuć ,że wszystko to jedna ,wielka gra..! ;( 
Nie mam ani ochoty ,ani sił by przechodzić to po raz kolejny ;(
Jeśli jest coś co chcesz mi powiedzieć to po prostu to zrób..!
A jeśli nie, to miej odwagę to zakończyć.

..

Czy wy też macie taką wielką ochotę nic nie robienia..? :D
Kurcze ja zmagam się z tym przez cały weekend ;p Patrząc przez okno mam ochotę nie wychodzić w ogóle z łóżka..;pp

Na jutro muszę przeczytać jedną z lektur ,aczkolwiek wydaje mi się ,że dobrze mi to zrobi ..;) Co prawda nie przepadam za czytaniem książek ,ale czego  się nie robi  dla noworocznych postanowień . hih ;p
Za niedługo próbna matura ,więc trzeba choć małymi kroczkami się do niej przygotowywać.;)

Także zaraz zabieram się za czytanie przy kubku gorącego late mmm..Pychota ; 3

Poniżej przedstawiam Wam kilka zdjęć z piątkowej sesji :






.
.
.
.
.
.




Trzymajcie się ciepło *-*


PS. Reszta zdjęć w następnej notce ;)

poniedziałek, 7 stycznia 2013

można i tak..

Cześć Wam..!! ;)
Dziś pierwszy dzień w szkole po dość długim świątecznym weekendzie.. ;p i szczerze mówiąc nie było najgorzej ,ale poranna pobudka istny koszmar ;/ Kiedy było wolne spać chodziłam po 4:00 ,a budziłam się o 14:00 dokładnie na obiad ;) Było miło ,ale teraz znów trzeba przyzwyczaić się do porannych pobudek ;(
Nie cierpię tego ;/ Jutro na 7:00 fakultet z matmy +kartkówka -mam nadzieję ,że w miarę ją ogarnę..

...




...

"Z czasem zmienia się wszystko,
Z czasem zmieniasz się i Ty.."



..


Okey Misie uciekam spać, bo jutrzejszy poranek po raz kolejny nie zapowiada się zbyt dobrzee;pp
Dobranoc..!! ;*


sobota, 5 stycznia 2013

soooboootaaa

Cześć wam..!! ;D

Wchodzę tu dosłownie na chwilkę bo zaraz zbieram się na uro. K<3 div="div">
Dzisiejszy dzień powiedzmy ,że okey mam nadzieję ,że choć wieczór zakończy się w miarę dobrzeee ;)
Wczoraj z A. zakończyłyśmy swoje kilkudniowe  leniuchowanie i nic nierobienie ;D ,a teraz ruszamy pełną parą..;< bo nikt za nas czegokolwiek nie zrobi..hih <3 div="div">

Uciekam misie <3 div="div">
Do znów <3 div="div">





PS. Pamiętajcie o KONKURSIE ;DD
Już 24 Stycznia zaczynamy GŁOSOWANIE..!!! ;D

"Nad życie "

Witam Was..!!
Kochani wczoraj miałam okazję zobaczyć cudowny film pt. : "Nad życie" opisujący ostatnie chwile życia siatkarki Agaty Mróz..
Jestem pod ogromnym wrażeniem ,ponieważ w filmie przedstawiona jest cudowna fabuła mówiąca nam co tak na prawdę w życiu jest najcenniejsze..

...

Przez lata poznajesz tysiące osób, aż pewnego dnia spotykasz kogoś, kto zmienia twoje życie. Na zawsze. Tak było z Agatą (Olga Bołądź). Odnosząca międzynarodowe sukcesy siatkarka zakochuje się bez pamięci w Jacku (Michał Żebrowski). O takiej miłości marzyła przez całe życie. Wszystko miało być jak w bajce - piękny ślub, dzieci i dom w górach. Te plany przerywa jeden telefon. Po dramatycznej informacji Agata rozpocznie wyścig z czasem. Zawalczy o siebie, o mężczyznę, którego kocha i o dziecko, którego pragnie nad życie.






...

Do znów ..!!




piątek, 4 stycznia 2013

Blog roku 2012 ?

Czy to możliwe by stał się cud..?

Kochani..!! Dziś postanowiłam wziąć udział w konkursie pt."Blog roku 2012"organizowany przez onet.pl , który trwa jeszcze przez jakiś czas..
Wiem ,że są minimalne szanse bym zajęła jakiekolwiek miejsce ,ale "nie próbując nigdy nic się nie zyska ",dlatego też postanowiłam ,że i mój blog weźmie udział w konkursie ;)) !

Tylko z WASZĄ pomocą uda mi się zrealizować swój plan..!!
Dlatego też, jak już pewnie zauważyliście w prawym bocznym panelu znajduje się "baner" ,który poprzez kliknięcie przenosi Was automatycznie na stronę konkursową..!!

Już niedługo rusza głosowanie ,dlatego też liczę na Was..!!!Razem możemy więcej..!!!Teraz mój blog jest TYLKO w waszych rękach..!!!






Już 24 Stycznia ruszamy z głosowaniem..!!!



Dziękuje za każdy oddany głos ..!!
Trzymajcie się ciepło.!! ;*

środa, 2 stycznia 2013

a relaxing day

Cześć Wam..!!
Jak tam pierwszy dzień w szkole/pracy po tak długim świątecznym weekendzie? :D
Ja osobiście wolne mam ,aż do PONIEDZIAŁKU jupi ;D Jestem nadal na antybiotyku ,więc w mojej sytuacji wychodzenie z domu to zła decyzja. Chce wyzdrowieć do końca i pełni sił zacząć naukę ;-)

Nocka z A. xDD wypaliła ;D mimo ,że kompletnie się nie wyspałam i po kątach się teraz chowam..;d to i tak jest pozytywnie.;D

Dziś może jeszcze jakieś filmy czy coś.;D może w końcu uda NAM się ogarnąć jakiś film..!
Może jakieś propozycje.?Jakie znacie filmy godne polecenia.?

Poniżej kilka kamerkowych zdjęć, zrobione w minionych dniach ;)








A tutaj choć niewyraźne to macie jedno z A. ;DD




Do Znów Misie <3 div="div">






...