Translate

piątek, 25 stycznia 2013

8naastkaa Patuśki

Kochana Chciałam Ci złożyć Najserdeczniejsze życzonka.. !! ;*

 
 
 Także Dziś świętujemy Twoje 18urodzinki ;D
 
 
Dziś zrobiłam sobie wolne bo rano totalnie nie ogarniałam.. Co prawda spać poszłam dosyć późno ,a wstać było na prawdę ciężko..
Przynamniej się wyspałam i pełna energii ,małymi krokami zaczynam się szykować na imprezę ;D
Gorzej ,że nie mam w co się w ogóle ubrać ; o
A czasu coraz to mniej..
 
 Kochani!!
Przypominam ,że wczoraj rozpoczęło się  głosowanie na blog roku 2012 ;D
Jeśli podoba Wam się tutaj , proszę wysyłajcie SMS..!!
To tylko 1,23zł
A pomagacie nie tylko mi ,ale również potrzebującym dzieciom..!!
 
 

Dochód z SMS zostanie przekazany na integracyjno-rehabilitacyjne obozy dla dzieci z ubogich rodzin jak również dla  niepełnosprawnych dzieci.



PS. Jeśli uda mi się cokolwiek zdobyć ,przewiduję nagrody i DLA WAS.!!


Pozdrawiam Serdecznie !!

 

14 komentarzy:

  1. zagłosowane ;] i obserwuje świetny blog

    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również obserwuje ;d
      I Serdecznie Dziekuje za oddanie głosu ;)

      Usuń
  2. Blog super +
    Obserwuję i liczę na rewanż
    zapraszam na mojego bloga
    http://moiezyciemujswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również obserwuje ;*
      jasne,że wpadne ;d

      Usuń
  3. Ciekawy blog, masz mega pismo, zakochałam się :))
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz naprawdę świetnego bloga :)
    Mam do Ciebie ogromną prośbę, może proszę o zbyt wiele, ale to bardzo ważne.
    Wymyśliłam pewną akcję na moim blogu, tak właściwie cały ten blog to już jedna wielka akcja!
    Jeśli zechcesz mi pomóc, albo przynajmniej się przyłączyć - obserwując, będę Ci niezmiernie wdzięczna. Wszystko jest napisane w najnowszej notce.
    Mogę zmienić świat tylko z tobą :)
    f-me-i-am-famous.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietny blog :D
    obserwujemy?:*

    aleksandra-jakuta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne tło, piękne zdjęcia i Ty :3 naprawde solidna praca na blogu ;3 Zapraszam też do siebie, mam nadzieję, ze mój blog również się spodoba :)

    Zapraszam też do udziału w konkursie który aktualnie odbywa sie na moim blogu: http://podarta.blogspot.com/2013/01/styczniowa-loteria.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia chyba zagłosuję:)
    p.s. obserwuję!
    Bardzo fajny blog! Ciekawy post! Twój blog świetnie się prezentuje i miło się go czyta. GRATULUJE:)
    skomentuj mojego bloga, a odwdzięczę się na pewno:* ZAPRASZAM! trendy-colours.blogspot.com xd

    OdpowiedzUsuń

Mile widziane komentarze , jeśli spodobał ci się blog dodaj Go do OBSERWACJI , Ja odwdzięcze się tym samy.. ;-)