Translate

środa, 2 stycznia 2013

a relaxing day

Cześć Wam..!!
Jak tam pierwszy dzień w szkole/pracy po tak długim świątecznym weekendzie? :D
Ja osobiście wolne mam ,aż do PONIEDZIAŁKU jupi ;D Jestem nadal na antybiotyku ,więc w mojej sytuacji wychodzenie z domu to zła decyzja. Chce wyzdrowieć do końca i pełni sił zacząć naukę ;-)

Nocka z A. xDD wypaliła ;D mimo ,że kompletnie się nie wyspałam i po kątach się teraz chowam..;d to i tak jest pozytywnie.;D

Dziś może jeszcze jakieś filmy czy coś.;D może w końcu uda NAM się ogarnąć jakiś film..!
Może jakieś propozycje.?Jakie znacie filmy godne polecenia.?

Poniżej kilka kamerkowych zdjęć, zrobione w minionych dniach ;)








A tutaj choć niewyraźne to macie jedno z A. ;DD




Do Znów Misie <3 div="div">






...

15 komentarzy:

  1. bardzo fajne zdjecia ! :D

    http://canswag.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. super zdjęcia!
    środa po świętach, mega dobrze :D

    OdpowiedzUsuń
  3. mam pytanko, gdzie można kupić taką bluzkę co ty masz tą czarną i za ile .
    Jak byś mogła napisać na moim blog . ;)
    dzięki wielkie . ;D
    P.S. super blog .;)
    i ogólnie ładniutka z cb osóbka . ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne ,nie ma problemu ;))
      I dziękuje bardzo <3
      .
      .
      Bluzkę kupiłam może za 30zł ,będąc nad morzem ,ale można znaleźć ją dosłownie wszędzie ;d
      Jeśli u Cb w miejscowości nigdzie nie możesz znaleźć to na allegro poszukaj ;)) Tam na pewno coś takiego znajdziesz ;)

      Pozdrawiam Cię Serdecznie ;*

      Usuń
  4. Ale masz fajną bluzkę, byle do piątku i będzie dobrze, bo pozniej nam się ferie zaczynają;)
    Pozdrawiam M.

    OdpowiedzUsuń
  5. miło mi :)

    http://canswag.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne zdiątka gruubasku :** <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna z ciebie dziewczyna :) No i cudowna bluzka, sama na taką poluję tylko narazie z kasą słabo :P Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  8. aa no i do obserwowanych dodaję :)

    OdpowiedzUsuń

Mile widziane komentarze , jeśli spodobał ci się blog dodaj Go do OBSERWACJI , Ja odwdzięcze się tym samy.. ;-)