Translate

czwartek, 24 stycznia 2013

"Bejbi blues" / "GŁOSOWANIE"

Cześć Wam < 3

Jak Wam minął dzisiejszy dzień.? ;D
Mi bardzo pozytywnie..Z racji tego ,że wygraliśMY tegoroczny szkolny "Mam Talent" ,a nagrodą za I miejsce był właśnie wypad do kina na dowolny film ;d ja wybrałam "Bejbi Blues" z racji tego, że nic lepszego w tym czasie nie było grane..
No powiedzmy ,że film fajny aczkolwiek widziałam lepsze ;pp Już jutro premiera, kinowa  dwóch nowych filmów ;D No zobaczymy może i wybiorę się na nie ;)

Dziękuje Kochane za dzisiejszy wypad ;d Potrzebowałam tego już od dawna..!! < 3
Aż brzuch mnie boli z tych śmiechów hih ;d

Poszukiwanie sukienek na półmetek & zjebki w przymierzalni & 30min. zakładania soczewek Maniuli < 3 & ahh ,a co najważniejsze popcorn w staniku ;d haha głuptasy jednee..


..

Chciałam również Przeprosić M. nie wiem dlaczego dziś się tak stało noo ;< smutno mi, bo zawsze miedzy nami było zajebiście i wgl ,a dzisiejszy dzień głównie planowałyśmy spędzić razem < 3
Mam nadzieje ,że odbijeMy to sobie jeszcze nie raz KOCHANA !! Liczę na To < 333



.
.
.
.
.
!!!..GŁOSUJEMY..!!!



Kochani już od dziś zaczynamy głosowanie na "blog roku 2012"
Startuje w kategorii "Ja i moje życie" 

Wysyłajcie proszę SMS'y
na numer : 7122
o treści :A00083

koszt: 1,23zł




Mam nadzieję ,że razem uda nam się coś osiągnąć..!!
Wysyłając SMS pomagasz nie tylko mi ,ale również dzieciom ,które potrzebują WASZEJ POMOCY.
Dochód z SMS zostanie przekazany na integracyjno-rehabilitacyjne obozy dla dzieci z ubogich rodzin jak również dla  niepełnosprawnych dzieci.

PS. Jeśli uda mi się cokolwiek zdobyć ,przewiduję nagrody i DLA WAS.!!

Tak więc ZACZYNAMY.!!

ZA KAŻDY GŁOS SERDECZNIE DZIĘKUJE

9 komentarzy:

  1. nie słyszałam jeszcze o "mam talent school" ;) xd gratulacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja właśnie miałam się wybrać na ten film do kina, ale nie wiem czy warto. Może zrobiłabyś jakąś recenzję ?
    Obserwujemy ? ja już : 3

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę powodzenia.

    Też chciałam wziąść udział, ale ostatnio nie mam do takich rzeczy głowy... (mimo, że w ten weekend już ferie).

    OdpowiedzUsuń
  4. gratulacje i życzę dalszych sukcesów :)

    zapraszam do mnie na konkurs
    Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  5. powodzenia i gratuluję :) a film sama bym obejrzała ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. a nie ma za co :) głosuję!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooo :) Powodzenia :*
    + nowa notka - http://tanecznedusze.blogspot.com/2013/01/zielony-kot.html#comment-form
    + Obserwujemy?:*

    OdpowiedzUsuń

Mile widziane komentarze , jeśli spodobał ci się blog dodaj Go do OBSERWACJI , Ja odwdzięcze się tym samy.. ;-)