Translate

piątek, 4 stycznia 2013

Blog roku 2012 ?

Czy to możliwe by stał się cud..?

Kochani..!! Dziś postanowiłam wziąć udział w konkursie pt."Blog roku 2012"organizowany przez onet.pl , który trwa jeszcze przez jakiś czas..
Wiem ,że są minimalne szanse bym zajęła jakiekolwiek miejsce ,ale "nie próbując nigdy nic się nie zyska ",dlatego też postanowiłam ,że i mój blog weźmie udział w konkursie ;)) !

Tylko z WASZĄ pomocą uda mi się zrealizować swój plan..!!
Dlatego też, jak już pewnie zauważyliście w prawym bocznym panelu znajduje się "baner" ,który poprzez kliknięcie przenosi Was automatycznie na stronę konkursową..!!

Już niedługo rusza głosowanie ,dlatego też liczę na Was..!!!Razem możemy więcej..!!!Teraz mój blog jest TYLKO w waszych rękach..!!!






Już 24 Stycznia ruszamy z głosowaniem..!!!



Dziękuje za każdy oddany głos ..!!
Trzymajcie się ciepło.!! ;*

7 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo ;**

      DLA OSÓB KTÓRE WSPIERAJĄ MNIE W KONKURSIE (JEŚLI ZDOBĘDĘ JAKĄKOLWIEK NAGRODĘ) PRZEWIDUJĘ TEŻ COŚ I DLA WAS..!!

      LOV <3

      Usuń
  2. pomogeeee bo Cie kocham ! ;d ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. razem damy rade :)

    OdpowiedzUsuń

Mile widziane komentarze , jeśli spodobał ci się blog dodaj Go do OBSERWACJI , Ja odwdzięcze się tym samy.. ;-)