Translate

wtorek, 22 stycznia 2013

"Droga do celu "

Cześć wszystkim..!!

Jak Wam minął dzień.? ;D
Ja wstałam dziś mega wcześnie ;< kompletnie nie umiałam zasnąć ;< ,a kiedy już zasnęłam to znów przebudziłam się o 3:17 i po spaniu ;< wrrr jak Ja tego nie lubie .;<

W szkole no powiedzmy ,że okey ;d ,ale historia haha  < 3 nie do przeżycia uwierzcie ;D Nic tylko nawijanie   ciągle tego samego +  zapisywanie setnej strony w zeszycie ;< no proszę was  ; o co to za lekcja ..

Przed momentem wypiłam moje ulubione late i chyba zaraz zabieram się za lekcje ,a szczerze mówiąc nie mam ani grama  chęci.. ;(

..




Przepraszam Was ,że tak mało teraz bloguje ;( choć stratuje w konkursie ,a już za niecałe 
2Dni ruszamy z GŁOSOWANIEM!!!

Szczerze mówiąc nie liczę na jakąkolwiek nagrodę ..
Z resztą nie oszukujmy się..
Tysiące innych blogów są o stokroć lepsze i ciekawsze, niżeli mój..

Od kilku lat zapisuje tutaj ważne wydarzenia mające miejsce w moim życiu..
Czytając archiwum czasem mam ochotę powrócić do czasów ,kiedy wszystko się układało i było bardziej barwne, niżeli teraz ..

Nikt tak na prawdę nie jest wstanie przewidzieć co się wydarzy.. ;(

Jednak mam ogromną nadzieję,że wydarzenia mające miejsce w ostatnich miesiącach i dniach , wpłyną pozytywnie na dalsze moje życie..
Nie chce niczego zmieniać!!
a raczej, pragnę w końcu wprowadzić jednolita harmonię ,która pozwoli mi radykalnie zapomnieć o wszystkich nieprzyjemnościach ,a pamiętać jedynie te chwile ,które sprowadzały uśmiech na mojej twarzy..

Odkąd pamiętam ,zawsze byłam sobą i nie pozwoliłam sobie ,by ktokolwiek wprowadzał chaos w moje życie..!
Zawsze trzymałam się swoich zasad ,a wady jakie miałam w sobie ,starałam  się rozważnie niwelować..
Nikt nie jest idealny ,ale nie możemy oczekiwać od drugiego by taki był ,kiedy my sami w sobie mamy wady ,które pewnego dnia, mogą zniszczyć dosłownie WSZYSTKO .

Nie wytykajmy innym ich wad ,kiedy sami nie potrafimy ,tak naprawdę zapanować nad swoimi..


..


Słuchacie może B.R.O ?
Jeśli tak to,która piosenka najbardziej przypadła Wam do gustu.? ;D
Ja osobiście lubię dwie poniższe ,aczkolwiek nie miałam jeszcze okazji przesłuchać całego krążka..





.
.
.





Do znów Misie <  3




1 komentarz:

Mile widziane komentarze , jeśli spodobał ci się blog dodaj Go do OBSERWACJI , Ja odwdzięcze się tym samy.. ;-)