Translate

niedziela, 20 stycznia 2013

Dźwięk SMS

Cześć Misie < 3
Ostatnio nie miałam kiedy wejść nawet tutaj i cokolwiek napisać ,także przepraszam wszystkich..
Ogólnie, niby jest okey..No ,ale i tak mogło być lepiej..


Nie wiem dlaczego ,ale zaczynam czuć ,że wszystko to jedna ,wielka gra..! ;( 
Nie mam ani ochoty ,ani sił by przechodzić to po raz kolejny ;(
Jeśli jest coś co chcesz mi powiedzieć to po prostu to zrób..!
A jeśli nie, to miej odwagę to zakończyć.

..

Czy wy też macie taką wielką ochotę nic nie robienia..? :D
Kurcze ja zmagam się z tym przez cały weekend ;p Patrząc przez okno mam ochotę nie wychodzić w ogóle z łóżka..;pp

Na jutro muszę przeczytać jedną z lektur ,aczkolwiek wydaje mi się ,że dobrze mi to zrobi ..;) Co prawda nie przepadam za czytaniem książek ,ale czego  się nie robi  dla noworocznych postanowień . hih ;p
Za niedługo próbna matura ,więc trzeba choć małymi kroczkami się do niej przygotowywać.;)

Także zaraz zabieram się za czytanie przy kubku gorącego late mmm..Pychota ; 3

Poniżej przedstawiam Wam kilka zdjęć z piątkowej sesji :






.
.
.
.
.
.




Trzymajcie się ciepło *-*


PS. Reszta zdjęć w następnej notce ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mile widziane komentarze , jeśli spodobał ci się blog dodaj Go do OBSERWACJI , Ja odwdzięcze się tym samy.. ;-)