Translate

czwartek, 7 lutego 2013

"Gdy wierzysz wszystko jest możliwe"

Cześć Misie..!!

Niestety od dłuższego czasu mój organizm ze mną po prostu wygrywa.. ;( Mimo to nie poddaje się!! Od przyszłego poniedziałku zaczynam ferie dlatego, pełna sił postaram się wyeliminować wszystko..

Już jutro mam półmetek na który z żalem muszę przyznać ,że na niego się nie udam..

Kiedyś byłam taka ,że chciałam zrobić wszystko za wszelką cenę..Potrafiłam postawić wszystko na jedną kartę, nawet kosztem zdrowia.. Teraz jest zupełnie inaczej!! Doświadczyłam od życia ,że nie przyjemności są w życiu ważne ,a raczej zdrowie..Bez niego nikt tak na prawdę dobrze nie funkcjonuje..!!
Dlatego z pokorą patrze w przyszłość.
Nikt nie powiedział ,że będzie łatwo, prawda..?

Każdy z Nas musi w życiu odnaleźć własną wartość ,by móc jeszcze bardziej ją dopełniać..
Ja już znalazłam!!Dlatego teraz tylko staram się  ją pielęgnować ,aby jeszcze bardziej utwierdzała mnie w tym co sobie przyjęłam ..

Kochani na prawdę warto spojrzeć na swoje życie czasem z innej perspektywy. To na prawdę pomaga..Owszem daje wiele do myślenia ,ale wtedy sami już zadecydujemy ,że to jaką drogą teraz podążamy jest ta ,którą chcemy podążać ,a nie tą którą ktoś nam narzuca..Każdy jest kowalem własnego losu ,dlatego też nie poddawajmy się w tak łatwy sposób..Pokażmy ,że i w nas drzemie siła.!!
A wtedy wszystko stanie się na prawdę prostsze ,trzeba tylko tego chcieć!!Wprowadzić znaczące zmiany w swoim życiu-"To dopiero początek ,ale za to jaki piękny"..Z czasem wszystko nabierze tępa, a o przeszłości już nigdy nikt nie wspomni. ;) 


Kochani wczoraj kiedy szukałam po kanałach jakiegoś filmu ,trafiłam bodajże na HBO2 na ,którym leciał na prawdę bardzo wzruszający ,ale również dający wiele do myślenia film pt. : "Surferka z charakterem" / " Soul surfer "
A może ktoś z Was widział już ten film.?;)

"Surferka z charakterem" to oparta na faktach niewiarygodna historia nastoletniej surferki, Bethany Hamilton (AnnaSophia Robb), która straciła rękę po ugryzieniu rekina. Dziewczyna musi stawić czoła faktowi, że jej dotychczasowe życie uległo bezpowrotnej zmianie. Jednak dzięki miłości, jaką darzą ją rodzice, Tom (Dennis Quaid) i Cheri (Helen Hunt), Bethany nie poddaje się i powoli wraca do sportu. Upór i niezachwiana wiara pomagają dziewczynie wrócić do normalności, dając jej siłę do niesienia pomocy innym.






Obejrzyj wzruszającą i inspirującą historię Bethany Hamilton, która stała się w Ameryce symbolem woli walki, daj się porwać świetnej muzyce Marca Beltramiego, poczuj niepowtarzalny klimat Hawajów i pozwól się przekonać, że mimo przeciwności losu warto spełniać swoje marzenia. 




"When you believe everything is possible.."

.
.
.
.
.



Buziaki = *

2 komentarze:

  1. film wydaje się być naprawdę ciekawy no i śliczne zdjecia ;]

    obserwuje ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. jesteś poprostu śliczna laska < 333

    OdpowiedzUsuń

Mile widziane komentarze , jeśli spodobał ci się blog dodaj Go do OBSERWACJI , Ja odwdzięcze się tym samy.. ;-)