Translate

środa, 27 marca 2013

Please go away winter..!!



Czy u Was też tak zimno i ponuro? ;-(
Ja już nie umiem od 3dni borykam się z chorobą ,ale z dnia na dzień jest coraz to lepiej co mnie bardzo cieszy ,bo kolejne święta spędzone w łóżku byłyby nie mal koszmarne. ; <

Od kilku dni miałam mały problem z zasięgiem ,dlatego też nic nie pisałam tutaj ,ale mam nadzieję ,że w najbliższych dniach znów coś się  pojawi.. ;-)



Na zimne dni najlepsze LATE omomom *,*
Moje ulubione ;D

.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.


Do znów.!

24 komentarze:

  1. Bloguj częściej ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się ;-*
      Dziękuje za odwiedziny ;-)

      Usuń
  2. Uwielbiam late

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdrowiej nam ;*
    Dodasz jeszcze coś przed świętami?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Kochana <33
      Oczywiście ,że coś dodam <3

      Usuń
  4. Również obserwuję :)

    http://ania-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię kawę pod każdą postacią :)
    Życzę zdrowia i wesołych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Kochana ;-*
      I również życzę spokojnych ,a przede wszystkim Wesołych Świąt ;-)

      Usuń
  6. Zdrowia życzę ;D U mnie też ponuro i śnieg, choć słonce zaczyna swiecić ;)

    Obserwuję i liczę na to samo ♥
    cytruskowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Latte wygląda kusząco i smakowicie !!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. thanks dear <3
    follow you back now :)
    wanna follow also on facebook?
    xx
    veronica

    OdpowiedzUsuń
  9. Mmmm... latte ♥
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  10. Hurry up springgg <3
    Wanna follow each other?
    xoxo

    http://thefashionshadowbygiulia.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń

Mile widziane komentarze , jeśli spodobał ci się blog dodaj Go do OBSERWACJI , Ja odwdzięcze się tym samy.. ;-)