Translate

niedziela, 17 marca 2013

Come back

Witam Was Misieee.!! ;-*

Jejku tyle czasu mnie tutaj nie było ,że nawet nie ma co się chwalić.. ;/ Ciężko teraz u mnie z wolnym czasem dlatego moja aktywność wygląda jak wygląda..

Niestety coraz częściej zamiast siedzieć przy książkach i skupić się jedynie na nauce to przyjemności dominują..;// Poproszę ten czas ,w którym nie wiedziałam co to jest internet ;o 


Tyle czasu minęło i tyle rzeczy się zmieniło , lecz "Ja" ciągle ta sama..W sumie bardzo się z tego cieszę!!Mimo wielu obelg czuje ,że staje się jeszcze silniejsza..Istnieje nieskończona ilość przeszkód w moim życiu ,ale wiem ,że z dwojoną siła uda mi się przezwyciężyć wszystko.
Kwestia czasu ,a przede wszystkim moc determinacji ,która gdzieś we mnie jest ,a każda góra zostanie pokonana..

W ostatnim czasie poznałam wielu wspaniałych ludzi ,którzy dodawają mi tylko sił i przekonań ,że trzeba żyć na pełnej.Zostawić wszystkie problemy i zmartwienia za sobą i korzystać z tego co najlepsze , z tego co jest tu i teraz.!

Dziękuje ,że mam przy sobie tą garstkę przyjaciół ,która zawsze przy mnie jest i wspiera mnie kiedy tego potrzebuję < 3 Kocham Was !! Przy Was czuję ,że żyję..!!

Dziękuje za każdą sekundę spędzoną z Wami..!! < 333

Poniżej macie jakiś gif  z dziś..! ;-)


.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Buziaczki ;-*



Jakieś pytania ?
ASK-->klik

1 komentarz:

Mile widziane komentarze , jeśli spodobał ci się blog dodaj Go do OBSERWACJI , Ja odwdzięcze się tym samy.. ;-)