Translate

piątek, 29 marca 2013

late pod każdą postacią *,*

Coraz bardziej się uzależniam no.. *,*

Chyba po raz pierwszy udało mi się dobrze zrobić ;D

dzisiejsze zakupoweee ;d


Tak więc dziś praktycznie od 7:00 na nogach ,pierw kościół potem zakupy ;-) W domciu byłam dopiero po godzinie 16:00 ; o
Uwielbiam robić niespodzianki sprawiając uśmiech na twarzy drugiej osobie < 3 lov it ;d
Prezent dla Em. również wybrany także mam nadzieję ,że się spodoba ;d kruszynka kończy 4latka ;D jeju jak to szybko przeleciało.. ;) 


Ufff.. Z ulga mogę przyznać ,że choroba pokonana ;D 4dni bez wychodzenia z domu ,a jedynie polegiwanie w łóżku jednak na coś się nadało. ;D Nie darowałabym sobie ,gdybym i te święta spędziła w łóżku ;x

Jutro znów wczesna pobudka ;x nie lubię tego..!
Także uciekam bo kolejny poranek będzie niemal ,że wyzwaniem..

Śpijcie Dobrze ;- *

10 komentarzy:

  1. fajne zdjęcia :) oczywiście obserwuje i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje bardzo ;-)
      Ja również obserwuje ;-)

      Usuń
  2. Zdrowiej, bo święta w łóżku to niefajna sprawa :)
    Życzę Ci radosnych i spokojnych Świąt Wielkanocnych spędzonych w gronie najbliższych

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już prawie,prawie ;d
      I dziękuje ;-))
      Ja również życzę Ci spokojnych i radosnych świąt wielkanocnych ;-)

      Usuń
  3. Ja tez ejstem uzalezniona od pyyysznej kawki. Mokka waniliowa maxwell house u mnie na uczelni z automatu- cudo <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba coś w tym jest ;DD
      Maxwell nie miała okazji jeszcze pić ;D ,ale na pewno pyszne bd ;D

      Usuń
  4. Hej ! Zaczynam od nowa prowadzić bloga , ponieważ tamten z niewiadomych przyczyn został usunięty (więcej w nowej notce). Mam nadzieję , że napiszesz w swojej notce , o moim nowym blogu i zaobserwujesz. Na pewno się odwdzięczę ;) . Za wszystko dziękuję :) . Obserwuję.

    http://ann-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już to zrobiłam ;-)) i oczywiście ,że pomogę ;d

      Usuń
  5. omnomnom! uwielbiam kawę :)
    wesołych! :)

    OdpowiedzUsuń

Mile widziane komentarze , jeśli spodobał ci się blog dodaj Go do OBSERWACJI , Ja odwdzięcze się tym samy.. ;-)