Translate

czwartek, 28 marca 2013

Memories..



Uwielbiam tą piosenkę < 3
Niesie ze sobą tyle wspaniałych wspomnień do których cały czas wracam ,wracam i jeszcze raz wracam..
Praktycznie przez cały dzień nic innego nie leci mi w głośnikach jak właśnie ta piosenka ;d
Uwielbiam delikatny dźwięk pianina ,po prostu kocham ,gdybym miała tylko takie możliwości sama       chciałabym nauczyć się grać na tak cudownym instrumencie..
Kto wie może w odległej przyszłości uda mi się zrealizować i to marzenie.?; >

Od dobrych kilku miesięcy nie mogłam nic śpiewać ;( Dziś po całym dniu prób w końcu powraca mi chrypa ,której mi brakowało..Jednak zrezygnować z czegoś co się kiedyś robiło niemal ,że codziennie po kilka h ,a nie śpiewać nic przez prawie pół roku to jednak wyrzeczenie się tego ,czego się kocha..Znów powraca ta Klaudia pełna sił i determinacji..!

A jak tam u Was.?
Jak idą Wam przygotowania do świąt.? ;)

U mnie pełną parą ;D
Jtr z rana do kościółka ,a potem na zakupy ;d trzeba uzupełnić braki w  lodówce hih < 3
A potem po prezent do Em. ;-* i może załapie się na jakieś ciuszki ,kto wie..; p

Wgl za niedługo szykuje się duża uroczystość na którą nie mam jeszcze nic kupione ;( szukam,szukam ,ale nic nie mogę konkretnego znaleźć ;/ ,a tu zostały tylko jeszcze 2tyg.. ;//
Może polecacie jakieś sieciówki ?

Kochani tak szperałam sobie po folderach i znalazłam co prawda "zimowe" zdjęcia ,ale mojego autorstwa ;-) Mam nadzieje ,że wam się spodobają ;-)

Miłego oglądania..!!












Do jutra Misiaczki ;-** !

4 komentarze:

  1. Piękne zdjęcia *o*

    http://ania-ann.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. beautiful photos !!!wow :D

    dear join the GIVEAWAY on my blog!
    you can win 30$ to spend on Chicnova.com! :D

    xx
    veronica

    OdpowiedzUsuń
  3. The snow looks so beautiful! Thanks for sharing! I just came across your blog and I'm your newest follower :) Would you mind checking out our blog and (if you like) following back via GFC and Bloglovin'? xx

    Blog: sixthtractate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. beautiful!

    xx, rebecca
    awayinparadise.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Mile widziane komentarze , jeśli spodobał ci się blog dodaj Go do OBSERWACJI , Ja odwdzięcze się tym samy.. ;-)