Translate

sobota, 30 marca 2013

tomtooroomtom

Tyle zamieszania przed Świętami ,a nie lada moment znów będzie trzeba iść do szkoły..;<
Ale mimo wszystko pozytywne myślenie !! ;D

Dziś dzień mogę zaliczyć do tych jak najbardziej aktywnych ,dopiero godzinkę temu znalazłam chwilkę by wgl na lapka wejść..
Tyle przygotowań omom ;DD A się jutro najem ;d

Jutro urodzinki Em. i prawdopodobnie A. u mnie.. Także jutrzejszy dzień rodzinnie spędzony ;)
Jestem taka zmęczona ,że padam.. ;<

Minionej nocy spałam może z 4h tylko ;x kompletnie się nie wyspałam ,dlatego dziś preferuje na dobranoc jakiś dobry film i nyny ;-)


A tutaj macie jakąś ozdóbkę z mojego stołu ;p


PS. http://ann-ania.blogspot.com/ Jeśli macie ochotę to wchodźcie ;d Dziewczyna od nowa startuje z prowadzeniem bloga ;))



Wesołych Świąt !!!

7 komentarzy:

  1. Dziękuję ci bardzo za polecenie ;) Przy nowej notce też na pewno polecę twojego bloga :) Zdjęcie świetne. Ładna ozdoba. Wyśpij się , wyśpij ^^ .

    http://ann-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę i dziękuje ;**
      ojj tak długi sen dobrze mi zrobi ;d

      Usuń
  2. Film polecam ten, który opisałam w notce, jeżeli oczywiście nie oglądałaś :)
    i spokojnej nocy, żebyś się wyspała! ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. juz go buferuje ;dd
      Dziękuje i wzajemnie <3

      Usuń
  3. U mnie tak samo, przygotowania pełną parą :)
    Pięknie wyglądasz
    Wesołych świąt!

    Obserwujemy?
    www.seellow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurczaków, baranka,
    ciasta z rodzynkami,
    ostrego chrzanu
    tęczowych mazurków,
    mokrego dyngusa
    i ode mnie causa ;*
    http://mikilove47582.blogspot.com/]

    Może wpadniesz? Skomentujesz? Zaobserwujesz?

    OdpowiedzUsuń

Mile widziane komentarze , jeśli spodobał ci się blog dodaj Go do OBSERWACJI , Ja odwdzięcze się tym samy.. ;-)