Translate

sobota, 6 kwietnia 2013

Musli..

Cześć Wam..!! ;d
Ale powariowanie od samego rana ;d Spałam może z 3/4h od godziny 7:00 już na nogach..
Z samego rana małym się zajmowałam ,a potem na sklepy..;D
W końcu udało mi się coś kupić i skompletować na najbliższa uroczystość ;D jeszcze tylko dokupię  jakieś szpileczki i bd git ;D

Outfit pokaże Wam w całości włącznie z make up'em oraz fryzurą dopiero za tydzień ,ponieważ jak na razie nie chciałabym się zdradzać ;D Ale wydaje mi się ,że efekt końcowy wyjdzie nieziemsko ;d
 Jeszcze tylko 7dni ;d

omomo *,*



...

Dziękuje Misią za wspólnie spędzony wczorajszy wieczór < 333
A dziś miałam być na imprezie z K. < 3 ,ale niestety obowiązki starszej siostry..
+do tego straszny ból kręgosłupa.. ;// Po raz kolejny się nasila.. ;x




Nic, uciekam na jakąś kolacyjkę i może jakiś film.?
Polecacie coś może.? jakiś dobry horror.. ;d

PS. A jak tam u Was?Jak spędziliście dzisiejszy dzień.? ;D


..


4 komentarze:

  1. Genialny blog ! <3
    śliczny wygląd :) musli ;33
    Zaapraszam http://szczepuuu.blogspot.com dopiero zaczynam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam jogobelle ;) milego dnia! Buziaki, zapraszam na nową notkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. *o*

    http://ann-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Mile widziane komentarze , jeśli spodobał ci się blog dodaj Go do OBSERWACJI , Ja odwdzięcze się tym samy.. ;-)