Translate

czwartek, 25 kwietnia 2013

"Honey" - Wołam Cię



Wielbię tą piosenkę..!! Od trzech dni nic innego  nie leci mi w głośnikach jak właśnie ta piosenka *,*
Od wtorku miałam wolne bo egzaminy gimnazjalne , 3dni obijania się hę ;d dziś już przysiadam do lekcji,bo troszku się tego nazbierało ;-) Została mi tylko historia, resztę udało mi się zrobić już wcześniej ;-) także mam nadzieję ,że do ogarnięcia choć przy takiej pogodzie nie ma się kompletnie chęci, by wolny czas spędzić własnie przy książkach.. ;-(

Jtr do szkoły potem tylko jeszcze pon i wt i weekend majowy .Zapowiada się na prawdę ciekawie ;d zwłaszcza ,że czeka mnie wyjazd do K. której, nie widziałam sporo czasu ;-( i wspólny wypad na koncert , potem już wyjazd w góry z B&A ;-)

7/8/9.05 próbne maturki także, sama jestem ciekawa jak mi pójdą i czy w ogóle uda mi się je zaliczyć.. ;|
Myślimy pozytywnie.. ;-)



Na ochłodzenie tych ciepłych dni idealna jest ice coffee mmm..Pychotka *,*



U Was też tak ciepło i słonecznie jak u mnie.? ;d Nic, zbieram się uczyć ;-)






Miłego Dnia..!!


4 komentarze:

Mile widziane komentarze , jeśli spodobał ci się blog dodaj Go do OBSERWACJI , Ja odwdzięcze się tym samy.. ;-)