Translate

wtorek, 16 kwietnia 2013

sunny day ;d

Cześć Wam..!! ;D
Przepraszam ,że przez dłuższy czas mnie  nie było ,ale nie miałam jakoś głowy by cokolwiek tutaj pisać..
Dałam sobie czas by wszystko jeszcze raz na spokojnie przemyśleć i dojść do jakiegoś realnego rozwiązania.. Mniejsza oto..

Mimo ,że miałam aż 9lekcji ;/ od 7 już w szkole, to i tak pozytywny dzień ,powiedziałabym ,że nawet bardzo..;D

Misie takie okienka to ja mogę mieć codziennie ;d
by Olcia < 3 Patusia < 3 Mania < 3


Przy Was potrafię odreagować i cieszyć się  chwilą < 3 lov all

Angol też niczemu sobie ;d kolejne okienko dzisiejszego dnia..;dd hiahiahia
Dziękuje Klaudia ;-* 











Pod koniec dnia dowiedziałam się, ile tak na prawdę były warte ostatnie miesiące..;// Nic tylko ryczeć w poduszkę ;(
wrrr nienawidzę takiego stanu..!!

No nic uciekam zrobić jeszcze jakiś wpis na fbl i uciekam już obowiązkowo na jakiś film ;d hehe

A Wam życzę Miłego Wieczorku ;-*


PS.  W następnej notce postaram się dodać zaległy outfit z sobotniej imprezy. ;-)


2 komentarze:

  1. Studiuje technologie zywnosci i zywienie czlowieka ;) swietne animacje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Your blog is so cute!!)
    We can follow each other?)
    http://karinamalinana.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń

Mile widziane komentarze , jeśli spodobał ci się blog dodaj Go do OBSERWACJI , Ja odwdzięcze się tym samy.. ;-)