Translate

środa, 3 kwietnia 2013

Wednesday..



Cześć wszystkim..!!
Co tam u Was.? ;-)
Pierwszy dzień w sql po świętach w miarę okey ,aczkolwiek już nie tak najlepiej miniona nocka..;( Przewracałam się z boku na bok ze świadomością ,że nadal nie potrafię zasnąć..;x
4 rano ,a Klaudia nadal nie śpi ! ; o

Ogólnie w domu zjawiłam się może nie całą godzinkę temu ;c Padam !! Mam ochotę zrobić sb dłuuuuugą kąpiel i w końcu porządnie się wyspać. Mam nadzieję ,że tej nocy uda mi się normalnie zasnąć i na to też liczę..







Uciekam..!!
Trzymajcie się..!!
.
.
.
.
.
.
PS. fałszywość ludzka czasem nie zna granic ; o !

8 komentarzy:

  1. nie wiem do czego tyczy się ta fałszywość ludzka bo nie znam sytuacji niemnijej jednak ludzie potrafią byc baaardzo obłudni to fakt ;) niestety..Ps przy okazji zapraszam na konkurs do wygrania dowolne buty od renee :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobra nuta. :) Przepiękna jesteś. *_*

    OdpowiedzUsuń
  3. Sorry, chowam się przy Tobie. :D Również obserwuję! *:

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna fota!!! oczywiście obserwuję i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja ostatnio tez mam problemy ze snem... Ciezka sprawa :( Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny blog *_* Naprawdę...
    Zapraszam do mnie na rozdanie.

    OdpowiedzUsuń
  7. fajna muzyka ;-) śliczne zdjęcie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdjęcie *o*

    http://ann-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Mile widziane komentarze , jeśli spodobał ci się blog dodaj Go do OBSERWACJI , Ja odwdzięcze się tym samy.. ;-)