Translate

niedziela, 7 kwietnia 2013

weeks

Cześć Wam..!!

I jak Wam minął weekend? ;d mi bardzo szybko muszę przyznać..
W piątek z Misiami < 3 sobota na zakupach i z małym Mi. natomiast niedziela całkowicie odpoczynkowo..;-)

Zaraz zabieram się za zadanie z polskiego jak też  lekturę ;-)) ,a wieczorkiem zapewne jakiś film ;d
haaa..;D uwielbiam je po prostu ;d szczególnie horrory w nocy ! taratata...



Kochani znacie może jakieś dobre i fajne "instrumental beat" ? Od kilku dni poszukuje jakiegoś na prawdę fajnego beat'u ,ale nic jeszcze ciekawego nie znalazłam..;(

Jeśli coś polecacie piszcie w komentarzach lub jak, kto woli na maila..;-)





Trzymajcie się..!! ;d

2 komentarze:

  1. cute photo!!
    Maybe we follow each other !?
    Let me know :)
    Greetings

    www.YulieKendra.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Przykro mi nie znam :c

    http://ann-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Mile widziane komentarze , jeśli spodobał ci się blog dodaj Go do OBSERWACJI , Ja odwdzięcze się tym samy.. ;-)