Translate

niedziela, 28 kwietnia 2013

"sunday"



Witam Was misie..!!
I jak tam Wam mija niedzielne popołudnie? ;d u mnie bardzo dobrze ;d uff w końcu spokój ;d
Od rana ciągłe, zamieszanie ,ale już jest okey..

Co do weekendu majowego zaszły małe zmiany ,ale wydaje mi się ,że również ciekawe ;d
Wypad do K ;-* nadal aktualny ,natomiast z B&A widzę się dopiero za 3dni ;d migusiem przeleci i jestem u Was ;d

Zaraz ogarniam mały nieład w kuchni ,a potem już totalny relaks..Mmmmm ;3



Nigdy jakoś, nie lubiłam dodawać zdjęć w okularach ,ale tym razem się skusiłam..Pfff ;p




Miłego Dnia ziomeczky ;-* !

11 komentarzy:

  1. Dziękuje za twój komentarz . ;*
    W pełni się z tobą zgadzam , sama staram się nie dawać "wrogowi " satysfakcji .

    OdpowiedzUsuń
  2. MEGA ładnie Ci w okularach *.* Ubieraj częściej.; D
    Obserwujemy ? czekam na odpowiedź.; )
    Pozdrawiam ! : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jej, dziękuje bardzo .;-)
      już obserwuje ;-*

      Usuń
  3. jesteś bardzo ładna i ciekawie piszesz jednak troszkę ciężko jest mi czytać twojego bloga bo ma przezroczyste tło posta :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo *,*
      Za niedługo bd tutaj kompletnie nowy wygląd jak i grafika ,także mam nadzieję ,że nie napotkasz się już na jakiekolwiek trudności;-)

      Usuń
  4. Ale masz świetne włosy! :)
    http://oliwia-zofia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ojej, masz ladne wlosy! a ogólnie świetny blog! wpadnij do mnie w wolnej chwili! liczę, że blog Ci się spodoba i dodasz go do obserwowanych :) miłego dnia :*

    OdpowiedzUsuń

Mile widziane komentarze , jeśli spodobał ci się blog dodaj Go do OBSERWACJI , Ja odwdzięcze się tym samy.. ;-)