Translate

piątek, 10 maja 2013

Dream

Cześć !!

W końcu mamy długo wyczekiwany piątkowy wieczór ,niestety dopadła mnie silna migrena ,która tylko się nasila ;x i diametralnie zmieniła plany na dzisiejszy wieczór.. ; /

Od wtorku-czwartku miałam próbne maturki angielski,polski a potem matma .
24Maja wyniki ,także mam nadzieję ,że bd mogła spokojnie spać i żyć ze świadomością : "tak Klaudia, zdałaś..! " myślę pozytywnie ,ale mimo wszystko raczej nikłe szanse..
Nie myślmy teraz o tym..

Jutro  rodzinna impreza ,a później może do B3/[G] zobaczymy.;-)

fotka z przed chwili.


Dziś zaraz po szkole smazing na słonku ;d ahh ,uwielbiam to..;d Coraz bliżej wakacji i nic tak na prawdę się już nie chce..



- uciekam na jakiś film (jeśli oczywiście zdołam jakikolwiek obejrzeć ) i kładę się spać..


Dobrej nocy.!!
Trzymajcie się.!

14 komentarzy:

  1. na pewno napisałaś próbne na to 30% : ) Szczerze to ja nie lubię smazingu XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno poszło ci bardzo dobrze :)
    Obserwuję !

    http://hopeorbelieve.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i trzymam kciuki by tak było ;d
      +ja równie obserwuje ;d

      Buziaki ;-*

      Usuń
  3. Piekne zdjecie, fajny blog :)
    Zapraszam do siebie na rozdanie. Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  4. You have a lovely blog!! What do you think about following each other on GFC or Bloglovin? Please follow me and leave a comment if you're interested and I'll follow back. Hope to hear from you soon.

    xoxo
    Louisa
    http://lapassionvoutee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you very much, of course I'm interested bloglovin & GFC ..
      Added your blog to follow because it is wonderful! and these pictures
      See you<3

      Usuń
  5. ciekawy blog, obserwujemy nawzajem?:)

    OdpowiedzUsuń
  6. na pewno zdałaś ;)!
    buziaki

    OdpowiedzUsuń

Mile widziane komentarze , jeśli spodobał ci się blog dodaj Go do OBSERWACJI , Ja odwdzięcze się tym samy.. ;-)