Translate

poniedziałek, 6 maja 2013

first day

Cześć Misiaczki..!!!
Co tam u was ciekawego.? ;-) Jak minął Wam pierwszy dzień w szkole/pracy po długim ,majowym weekendzie? ;d

U mnie zdecydowanie każda lekcja jak na złość ciągła się i ciągła.. ;/ Zaczynając od technologi informacyjnej ,a kończąc na fizyce..

Szczerze mówiąc im bliżej wakacji, tym coraz to mniej czasu chce się poświęcać właśnie na naukę.. ;< Od jutra startuje z próbnymi maturami..Sama nwm jak mi pójdą ,niby rozwiązuje jakieś testy ,ale i tak wątpię ,że w jakimś stopniu mi one pomogą..;/ ale mimo wszytko trzymać za mnie kciuki ;D Jak również za tegorocznych maturzystów ,którzy piszą jedyny w swoim życiu "test dojrzałości" ?
-Tak ,właśnie tak .;-)



...


Minionej nocy kompletnie się nie wyspałam ;/ Może to i dlatego ,że przez wolne dni chodziłam spać tak na prawdę nad ranem ,a budziłam się zaraz na obiad..
Bardzo możliwe..;/ mam nadzieję ,że tej nocy ominie mnie również suchy,duszący kaszel ,bo inaczej bd mogła kolejną noc zaliczyć do tych kompletnie nieprzespanych ..; |


...


Uciekam na jakiś film ;p
A wszystkim maturzystą na najbliższe dni życzę P O W O D Z E N I A
trzymajcie się ;-)



10 komentarzy:

  1. Zapraszam do wzięcia udziału w konkursie ! :)
    make-up-prima-sort.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Doskonały masz blog ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję, że probne matury pojda dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia na próbnych maturach.
    Obserwuje i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  5. Licze na to że matury wyjdą dobrze . :) Obserwujemy? modajestnaszapasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również .;-)
      jasne ,że możemy dodać ;-)
      buziaki ;-)

      Usuń

Mile widziane komentarze , jeśli spodobał ci się blog dodaj Go do OBSERWACJI , Ja odwdzięcze się tym samy.. ;-)