Translate

środa, 22 maja 2013

impossible





Od kilku dni słuchając tej piosenki doprowadzałam się do krytycznego stanu..:( Ciągle ryczałam w poduszkę ,a zarazem zrywałam się z okropnego bólu..;/ Szczerze mówiąc nikomu ,nigdy źle nie życzyłam ,a tym bardziej nie życzę by ktokolwiek przechodził to co przechodzę już od 7miesięcy..

Ciągle zadaje sobie pytanie "Dlaczego nie mogę żyć jak inni moi rówieśnicy?" 
No najwyraźniej nie mogę..;<
Z dnia na dzień coraz to bardziej doceniam to co mam i doskonale zdaje sobie z tego sprawę ,ale czasem choć staram się sprostać wszystkim przeciwnością ,które napotykam w swoim życiu to pomału bark mi już sił i jakiejkolwiek motywacji by z tym wszystkim walczyć.

Od 7miesięcy wszystko cały czas się za mną ciągnie i tak na prawdę nie widzę jakiegokolwiek końca..;( Chwila słabości potrafi zniszczyć mur budowany przez całe życie.. ;(

Wiem ,że potrafię i na pewno poradzę sobie z każdą przeciwnością, oto akurat się nie boję  ,ale czasem po prostu trzeba za czasów wyryczeć się w poduszkę i w pełni ochłonąć..

Przemyśleć co tak na prawdę jest dla Nas samych najważniejsze i w końcu w pełni zacząć to pielęgnować ,a przede wszystkim szanować..!

Teraz już wiem ,że bez zdrowia człowiek sprawnie nie funkcjonuje i za każdym razem będę to powtarzać..! Czasem nie umiem zrozumieć ,że człowiek z własnej głupoty potrafi wtargnąć się na własne życie i walczyć sam ze sobą..!Po co to wszystko.? By ktokolwiek zwrócił na nas uwagę.?
Może i będzie zainteresowanie wokół nas ,ale cały ten ból i cierpienie będziemy przechodzić w samotności..!!



W poniedziałek miałam kolejny zabieg ,a za tydzień  ściąganie szwów..;< Przez pierwsze dni okropnie bolało ,kompletnie nie przespane noce ,ale dziś już jest o wiele lepiej choć nadal nie potrafię sprawnie otworzyć buzi ,czy wyraźnie mówić..;<
Po antybiotyku strasznie jestem osłabiona , jestem wstanie przespać nawet cały dzień..
Może to i lepiej.?!




Idę dalej odpoczywać
a Wam Życzę Wszystkiego Dobrego..!!



8 komentarzy:

  1. http://m.youtube.com/watch?v=7-O7AjaS9CY


    OdpowiedzUsuń
  2. Tak mi jakos wpasowała sie w twoją

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ♥ od 20min w kółko słucham tej nutki *,*

      Usuń
  3. No to sie ciesze ze ci sie podoba posłuchaj tez skiny love

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciesze się że Ci się spodobało posłuchaj sobie też skiny love

    OdpowiedzUsuń

Mile widziane komentarze , jeśli spodobał ci się blog dodaj Go do OBSERWACJI , Ja odwdzięcze się tym samy.. ;-)