Translate

środa, 15 maja 2013

My life under the sky

Witam wszystkich..!!

Przez ostatnie dni borykałam się z silną migreną ,a branie jakichkolwiek leków jedynie pogarszały mój stan ;/ co tłumaczy moją nieobecność tutaj na szczęście aktualnie jest już wszystko pod kontrolą co mnie bardzo cieszy !

Dziś dostałam wyniki z próbnej matury z języka Angielskiego i...ZDAŁAM ! ;D Bardzo się cieszę choć, by zdać za rok główna maturkę już teraz wiem ,że muszę się pilnie przykładać .!

W najbliższych dniach czeka mnie wiele spraw do załatwienia ,aczkolwiek jeden mały szczegół i od razu komplikuje wszystko..

Kochani przygotowałam dla Was dużo zdjęć także zapraszam do oglądania:









Kochani dziś rozpoczęłam współprace z kolejną już firmą  NOCANKA.PL jest to internetowa drogeria ,która zawiera na prawdę ciekawe promocje jak i produkty które rzadko spotykamy w miejskich drogeriach .
 Serdecznie Zapraszam do odwiedzenia sklepu ,a już niedługo przedstawię Wam jedną ,wybrana przeze mnie ofert.





trzymajcie się..!!
Miłego wieczorku.!! 

8 komentarzy:

  1. fajne zdjęcia, gratuluję zdania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Łał, Bardzo fajny mix. :) Zapraszam serdecznie do mnie na konkurs, nie trzeba wiele robić, a do wygrania wybrany dres z Goodlookin :) https://www.facebook.com/photo.php?fbid=465422560201329&set=a.234035240006730.55578.175839629159625&type=1&theater

    OdpowiedzUsuń
  3. na ile zdalas?:D gratuluje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na dzień dzisiejszy wiem tylko tyle ,że zdałam .Dopiero w przyszłym tygodniu dowiem się jakichkolwiek szczegółów ;)

      Usuń
  4. Amazing pictures! So great:)

    Win a pair of sunglasses:
    http://theprintedsea.blogspot.de/2013/05/firmoo-giveaway.html

    OdpowiedzUsuń

Mile widziane komentarze , jeśli spodobał ci się blog dodaj Go do OBSERWACJI , Ja odwdzięcze się tym samy.. ;-)