Translate

sobota, 18 maja 2013

♥ Rings & Tings

Cześć Wszystkim..!!!

Jak się macie?

U mnie w miarę dobrze ,wczoraj w b3 ,a dziś totalny relaks i odpoczynek..
Chyba tego właśnie było mi trzeba !! Praktycznie od poniedziałku chodziłam spać po godzinie 2 /3 a wstawałam o 6..!Tak więc tylko 3/4h snu i tak przez okrągły tydzień..


Jak już zauważyliście w prawym, bocznym panelu pojawiły się 2banery firm, z którymi na dzień dzisiejszy współpracuję. Niebawem pojawi się jeszcze więcej ,aczkolwiek szczegóły już wkrótce !!



Kochani..!!Dokładnie za 10dni mijają 3lata, odkąd prowadzę bloga. Jestem pod ogromnym wrażeniem z racji tego ,że z dnia na dzień jest Was coraz to więcej i więcej..
Tak jak pisałam we wcześniejszych notkach na tą zbliżającą się okazję czeka na Was kilka niespodzianek !!

Słyszeliście już pewnie nie raz o firmie ringsandtings.com ,a jeśli nie to ogromnie polecam !!
Dlatego wraz z Rings&Tings przygotowaliśmy dla Was niespodziankę ;d
Każdy z Was będzie mógł skorzystać z 10% zniżki na dowolną rzecz !!

A CO TRZEBA ZROBIĆ BY MIEĆ ZNIŻKĘ ?

1.Dodaj blog do OBSERWACJI

2.Umieść na swoim blogu, post reklamujący --> http://klaudiachwedyna.blogspot.com/
(Uwaga: Może być to dowolny post ,w którym umieścisz JEDYNIE powyższy link bloga)

3.Dodaj komentarz pod tym postem umieszczając w nim (swoim e-mailem jak też link SWOJEGO  posta w którym został umieszczony post reklamujący)


Każdy kto się zgłosi ,otrzyma ode mnie KOD promocyjny..!!

Poniżej przedstawiam Wam kilka produktów firmy Rings&Tings :



























Trzymajcie się..!!
Miłego Dnia !!

PS.Czekam na wasze komentarze !



9 komentarzy:

  1. Hi! I would like to invite you to join my new giveaway and win a pair of sunglasses from Firmoo.com. Visit me soon! :)

    http://victoria-coeurdor.blogspot.be/2013/05/firmoo-sunglasses-giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Biżuteria boska! A torebusie-kopertówki- moje wymarzone!

    OdpowiedzUsuń
  3. Że tak kolokwialnie powiem..jaram się!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak wygląda współpraca z tą firmą?
    Fajny blog.

    OdpowiedzUsuń

Mile widziane komentarze , jeśli spodobał ci się blog dodaj Go do OBSERWACJI , Ja odwdzięcze się tym samy.. ;-)