Translate

niedziela, 5 maja 2013

the best time

Cześć Misie..!!! ;D
I jak tam po weekendzie majowym ,hmm..? ;d
U mnie rewelacyjnie ;d
W stu procentach, aktywnie spędzony czas z najlepszymi < 3

Tak więc od wtorku u K. < 33 i wspólny wypad do Pomarańczy ;d huh nie ma to jak na wejściu dowiedzieć się ,że ma się wejście za free ;d haaa mała ty to dopiero masz szczęście ;D mmm.. Szampańsko ;d hahah te zjebki z wami ;d
by Klaudia , Asia ,Seba ;D

Uwielbiam poznawać osoby ,które wiedzą o mnie prawie wszystko ;d haha Asia wiesz o co kaman ;d
tak ,tak pozdrawiam kolegów ;d


Moje mordki < 3
to kiedy powtóreczka? ;d


z Hon. < 3


Dziękuje za tą choć krótką chwilkę rozmowy oraz wspólną imprezę ;d btw Kałuża is the best ;d
haha z  Tb wszystko do zrealizowania ;d
 dziewczynki no to się wybawiłyśmy < 3


Pomijając fakt ,że mówiłam jak siedem nieszczęść i kompletnie straciłam głos ;| to i tak było warto.
K. jeszcze raz dziękuje za nockę i pogaduchy do 7rano ;d u nas zawsze,wszystko spoko ;d ;-*

Dzień po dniu i już w innym miejscu ;d zaraz po przebudzeniu ,szybkie ogarnięcie i wyjazd do B.
Dziękuje M. & S. ;-** za podwózkę ;d 


Szczerze mówiąc miałam obawy ,że nie bd w miarę fajnie z jednego powodu ,ale tym razem muszę stwierdzić ,że było jeszcze lepiej niż poprzednim razem ;d

Jednak wpadliśmy na dobry pomysł ,by odizolować się od wszystkich i mieć swoją małą przestrzeń ;d ojjj tak.. ;d



Pomimo ,że nie całkiem nocki miałam przespane ,a to raczej w dzień odsypiałam to i tak było gonie ;d mówcie co chcecie ;d
by B & A ;d

Każdego rodzaju zjeby zaliczone ;d Dziękuje ,za te kilka dni <  3

Ten czas tak szybko leci ,że jutro znów szkoła ; o od wt-czw próbne matury huuh ,sama jestem ciekawa jak mi pójdą ;-)


No nic uciekam zrobić wpis na fbl i obiadek ;d
A Wam życzę miłej Niedzieli..!!
Buziaki < 3

5 komentarzy:

  1. Ciesze sie ze majowka ci sie udala :) mnie rowniez :) Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się ;d oczywiście ,że wpadnę ;d

      Usuń
  2. ja z Honii mam pełno zdjęć bo mieszkam w tej miejscowości co jej Rodzina mieszka ; ))
    wiem gdzie mieszka i między innymi dla tego ; D

    OdpowiedzUsuń
  3. o fotka z Honey :D
    Pozdrawiam
    mojakosmetycznapasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Mile widziane komentarze , jeśli spodobał ci się blog dodaj Go do OBSERWACJI , Ja odwdzięcze się tym samy.. ;-)