Translate

środa, 8 maja 2013

U know

Cześć Wszystkim.!!! ;-)

Ahh, maturka próbna z polskiego napisana.Sama jestem ciekawa czy rozpisałam się na tyle ,że mogę się teraz cieszyć? a może płakać?
Wole nie myśleć ;p 
wyniki najprawdopodobniej dopiero w czerwcu ,także bądźmy dobrej myśli ;d

A może ktoś z Was pisał próbne/matury?
Jak Wam poszło? ;)

Dziś generalnie zaraz po maturkach posiedziałam chwilkę z P. i O. ;-*** Moje kochane dziołuszki ;d
Takie tam pogaduchy ,a później z P. ;* już prosto do domu ;-) Przy takiej pogodzie, nie ma co bezczynnie siedzieć w domu i się nudzić ;d Jak słonko jest, to trzeba  z niego korzystać ile tylko się da..!! ;d
Tak więc może z godzinkę na tarasie sobie posiedziałam wcinając pyszne truskawkowe lody ;d
mmm..;D aż sama teraz robię sobie smaka ;d
Potem chwilkę z małym Mi. i teraz tak na prawdę dopiero dorwałam się do lapka ;-)

Poniżej  zdjęcia z wtorkowej imprezy :




..

Kochani chciałam serdecznie podziękować każdemu z osobna za tak liczne odwiedziny ..!!
Tak na prawdę w 9dni ,oglądalność zwiększyła się o kolejny 1 000 !!! IT'S SO AMAZING.!!!

Dziękuje..!!!

Z racji tego ,że z dnia na dzień jest Was coraz to więcej,a również zbliżają się już3 urodziny bloga to w najbliższym czasie Niespodzianki..!!

Zapowiada się na prawdę ciekawie z racji tego ,że już niebawem ruszam ze współpracą z AMS handmade .!!! 
takie oto cudeńka już niedługo będzie można wygrać na moim blogu ,także komu się podoba biżuteria to już teraz polubcie fanpage'a !! Jeśli macie swoje blogi i chcecie być na bieżąco z informacjami to zapraszam do obserwacji Mojego bloga ;-) 


Miłego wieczorku.!!!
See U


3 komentarze:

  1. świetny blog ♥! lubię takie notki :)
    jeżeli masz ochotę to zaobserwuj mojego bloga - rzecz jasna odwdzięczam się tym samym, tylko mnie o tym poinformuj :)

    xoxo, Turqusowa

    OdpowiedzUsuń
  2. Lovely!!! Thank you for your comment. Following you now (#60). Please follow back.

    xoxo
    Louisa
    http://lapassionvoutee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Mile widziane komentarze , jeśli spodobał ci się blog dodaj Go do OBSERWACJI , Ja odwdzięcze się tym samy.. ;-)