Translate

wtorek, 18 czerwca 2013

New Age !

Kochani jak już zauważyliście z dnia na dzień w bocznym panelu pojawia się coraz to więcej banerów różnych firm.To dzięki nim mogę przedstawiać Wam dane produkty jak i je reklamować..
To cudowne ,że mam przyjemność współpracować z tyloma już firmami ,a to zaledwie początek..

Dziś otrzymałam  od NEW AGE paczkę ,a w niej..?
-Przecudne trampki ;d
Co prawda wydawałyby się bardziej matowe i delikatne ,ale i taki intensywny róż jest niczemu sobie ;)

Poniżej zdjęcia :













...

A co powiecie o okularach przeciwsłonecznych firmy RAY-BAN?
-a może już ktoś ma  z was takie?

Dziś w moje rączki wpadły aż 3rodzaje . Jednak ostatecznie zdecydowałam się  tylko na 1parę ;d




Tymczasem uciekam coś zjeść i może jakiś film..?:D
Trzymajcie się ! < 3


PS.Mam jeszcze kilka rodzai okularów ,jeśli ktoś chętny kupna takich cudeniek ,proszę pisać ;)

12 komentarzy:

  1. Wonderful outfit...I like your blog.^^
    Maybe follow each other on bloglovin?
    Let me know follow you then back.
    Lovely greets Nessa

    OdpowiedzUsuń
  2. Thank you sooo much for the follow.
    Follow you back on bloglovin and gfc,too.
    Do you also follow me on gfc?
    Lovely greets

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki outfit *o* Ja mam trampki z tej samej firmy co ty ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie szukasz osób żeby razem z nimi prowadzić bloga np. o modzie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szczerze powiedziawszy nigdy się nie zastanawiałam by prowadzić z kimkolwiek bloga zawsze robiłam to sama ,a wpisy były wtedy kiedy miałam czas bądź chciałam..Tak jak można zauważyć nie są one niestety regularne..
      Natomiast gdybym dostała wiadomość o współpracy z jakimś innym blogiem, chętnie rozważę propozycję ;)

      Usuń
    2. raczej chodziło mi czy nie rozważałaś tej opcji z którą z koleżanek tak jak ma to stworzone m.in. Kasia Tusk.

      Usuń
  5. tak na prawde nigdy o tym nie myślałam ;) szczególnie ,kiedy zakładałam bloga ponad 3lata temu nie miałam pojęcia ,że będzie miał taką oglądalność jaką ma i to nie tylko na terenie polski czy UE ;)

    Może kiedyś uda mi się jeszcze bardziej zwiększyć skalę odbiorców za pośrednictwem czy współpracą innego bloga/blogowicza ;)kto wie ?;>


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli rozważasz taką opcję, może miałabyś więcej postów bo codziennie można byłoby można dodawać jeśli współpracujesz z jakąś osobą. ;D

      Usuń
  6. hejj, a ile byś chciala za jedną z par okularków?:>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 100zł, aczkolwiek mam już ostatnie szt.;)

      Usuń
  7. love this top and also your blog! It's so nice!!! I follow you!
    Pass to my blog and if it likes you follow me too, I will be so glad :D
    Kisses
    http://francescagiusti.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń

Mile widziane komentarze , jeśli spodobał ci się blog dodaj Go do OBSERWACJI , Ja odwdzięcze się tym samy.. ;-)