Translate

czwartek, 4 lipca 2013

instagram mix

Witam wszystkich !!

Wiecie co mnie przeraża.?
-aktywność tutaj ! Mimo ,że są już wakacje i czasu jest 3i trochę jakoś nie mam głowy by tutaj funkcjonować..Mam nadzieję ,że się to zmieni w przeciwnym razie bd tutaj wiało nudą non stop !

Co u mnie ?

hmm.. Raz dobrze ,raz nie..
Pierwsza zasada --> mimo przeciwności brnąć przed siebie i nie patrzeć w tył..!
czy się uda i  wszystko się sprawdzi.? -kwestia czasu..

Dziś dzień bardzo przyjemny..Z rana smazing ,a później shopping ;d




Poniżej instagramowy miX :











Trzymajcie się !!!
Do znów. !

3 komentarze:

  1. Smażing i shopping to bardzo przyjemne czynnosci, nie wiem o co ci chodzi hihi :D Buziaki, zapraszam na nową notkę ;)

    OdpowiedzUsuń

Mile widziane komentarze , jeśli spodobał ci się blog dodaj Go do OBSERWACJI , Ja odwdzięcze się tym samy.. ;-)