Translate

poniedziałek, 5 sierpnia 2013

InstaMIX

Cześć misiaczki!
:)
Tak jak obiecywałam,przedstawiam Wam instamiX,  więcej zdjęć znajdziecie na www.instagirl.com/chewcziloovee - ZAPRASZAM !!




















Jest słonko ,jest pogoda ,ale tak czasem trochę chłodku by się przydało.. ;/
w pokoju darmowa sauna arr..

Dziś cały dzień spędzony z małym Mi. i odpoczynek..
a jutro?
-hmm może małe zmiany? ,ale to ciii..;D dowiecie się niebawem..
Jeśli oczywiście się zdecyduje ahmm ..;d


Miłego wieczorku wszystkim !!

..

34 komentarze:

  1. dzięki :) świetne fotki, uwielbiam oglądać miksy. <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia ♥
    Pozdrawiam
    http://solodayworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zdjęcia, biją pozytywnością ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. możemy obserwować ♥ I już oddałam na cb głos :**

      Usuń
  4. fajny blog :) pierwsze zdjęcie pięknie wyszłaś :D
    pozdrawiam i obserwuję :D
    chciałabym pomóc Tobie w zagłosowaniu ale nie mogę kopiować od siebie treści... bo mam zablokowane

    OdpowiedzUsuń
  5. Super nagłówek oraz fotki ;) Ślicznie tu u cb ;*

    Zapraszam do mnie -->
    http://patrycja-patrishia-klodzinska.blogspot.com/ . Jak się spodoba to proszę o
    zaobserwowanie oraz komentarz :) Na pewno się odwdzięczę.

    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo !! ;*

      Jasne że dodam ;)

      Usuń
  6. Super blog :) Bardzo fajnie go prowadzisz aż zazdroszczę :)
    Zapraszam też do mnie może znajdziesz coś dla siebie.. :)
    make-up-prima-sort.blogspot.com

    Obserwujemy ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo mi miło :)

      Jasne możemy dodać ! ;*

      Usuń
  7. Co do tych zmian to wyczuwam farbowanie włosków! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia *.*
    No tak, upał ostatnio niesamowity :c
    Zapraszam:
    niezawszewzyciusateczeimotyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;) no niestety niesamowity ;) jedyny ratunek -> basen ;)

      Na pewno wpadnę ;)

      Usuń
  9. Świetny instamix hihi:)
    POZDRAWIAM I ZAPRASZAM DO MNIE NA BLOGA/INSTAGRAMA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ! ;)
      z przyjemnością wpadnę ;p

      Usuń
  10. wyglądasz bardzo dorosło

    OdpowiedzUsuń
  11. super blog , świetnie piszesz :)
    Wpadnij też do nas :
    www.loveinsweetdreams.blogspot.com
    ♥ Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo mi miło ,że się podoba ! ;)
      Jasne ,że wpadnę !! ;*

      Usuń
  12. Cześć :* Nie wiedziałam, że masz blogspota, ohohoho!

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak widzisz jestem bardzo spostrzegawcza haha :D Muszę sobie przejrzeć całego Twojego bloga :) Jest świetny, nie żeby coś :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Super fotki....kurcze i ten hamburger mniammm :)
    www.polkalightflow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ciekawie piszesz, a zdjęcia sprawiają że chce siedzieć, czytać i oglądać godzinami. Oby tak dalej :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Mile widziane komentarze , jeśli spodobał ci się blog dodaj Go do OBSERWACJI , Ja odwdzięcze się tym samy.. ;-)