Translate

poniedziałek, 12 sierpnia 2013

Jula - Slad


Choć nie patrzę wstecz

Wokół inny ląd
To wiem, że jesteś gdzieś
Czuję tylko złość
Widzę każde z miejsc
Cienie naszych ciał
Muszę tędy przejść
Zakrywając twarz
Zakrywając twarz



Podaruj nam
Ten ostatni dzień
I choć jeden świt
Zanim ja
Uwolnię już ostatnią z łez
Którą zetrzesz mi 
Odwrócisz się


...




 A to tylko fragment piosenki . Kochani ,a Wam jak podoba się nowy singiel "JULI" promujący oczywiście nowy album?!
-Jak dla mnie po raz kolejny tekst "strzał w dziesiątkę " Młoda artystka ,która tak na prawdę zaczyna swoją muzyczną karierę..
Oby tak dalej..
A my  możemy jedynie życzyć  powodzenia oraz trzymać kciuki w dalszych sukcesach ..!


..

Kochani u mnie od tego tygodnia małe zawirowanie..
Planowanie imprezy urodzinowej ,lista gości ,podkład muzyczny ,menu itd..
Małymi kroczkami zaczynamy wszystko planować by dopiąć całość na ostatni guzik
:D

W sobotę prawdopodobnie wyjazd do Gdynii na tydzień ,ale jak to ja zawsze załatwiam wszystko na ostatnią minutę ;/ ale mam nadzieję ,że 5dni do wyjazdu to jeszcze nie tak źle ;p
-Co sądzicie? ;d
Bileciki ,nocleg i... się pakujemy ;d

...

Kochani !!!
Komu podoba się blog zapraszam wszystkim do oddania na mnie głosu w rankingu na 
"NAJLEPSZY BLOG"
(Na panelu bocznym znajdziecie czerwony baner ,który bezpośrednio przeniesie was na ranking jak również klikając w poniższy link)


Można głosować codziennie / (1głos na dzień)
Także kto chce głosuje !!!
Z góry Dziękuje !!


..

Wszystkich bardzo serdecznie zapraszam do polubienia fan page'a 

&

Znajdziecie tam wiele wspaniałych outfits oraz ubrania szyte na miarę ,
WSZYSTKO dostępne w sprzedaży !!

Gorąco polecam i Zapraszam !

..


" Goodbye everyone "




10 komentarzy:

  1. swietna notka :)

    aleksandra-jakuta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny blog *.* Będę wpadać częściej ;)
    zapraszam do nas http://niesymetrycznieo.blogspot.com/
    + obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna piosenka :*
    Ja już obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. lovely pictures! :)

    xx, rebecca
    awayinparadise.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam tą piosenkę ! <3

    POZDRAWIAM I ZAPRASZAM DO MNIE NA NOWY, WAKACYJNY POST :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daje wiele do myślenia *,* wpadnę na pewno ! ;*

      Usuń

Mile widziane komentarze , jeśli spodobał ci się blog dodaj Go do OBSERWACJI , Ja odwdzięcze się tym samy.. ;-)