Translate

niedziela, 4 sierpnia 2013

Margaret - Tell Me How Are Ya

Cześć !!!
 Jak Wam mija niedzielny wieczorek ?
-u mnie w 100% odpoczynkowo-rodzinnie.

 Wczoraj odbyła się kolejna już gala Eska Music Awards 2013 przyznam się bez bicia ,że oglądałam jedynie w urywkach ahhh ;( może trafię na jakąś powtórkę..Jednak jedyny występ jaki udało mi zobaczyć w całości był to występ MARGARET i przyznam szczerzę "Jest MOC " Jednak tegoroczną debiutantką okazała się EWELINA LISOWKA aż 3statuetki "mała osóbka o potężnej sile głosu "Gratulacje !!
HONEY-Nie powiem jak w balladycznym wykonaniu mmm..Płynność i delikatność..





Kochani postanowiłam wprowadzić kolejne zmiany baner/czcionka/kolory
-I jak wam się podoba?

Jutro postaram się zrobić dla Was obiecany instaMIX

A teraz uciekam
Trzymajcie się !! ; *

2 komentarze:

  1. Byłam i widziałam na żywwwwwwo :) a wczoraj koncert Nelly Furtado, mega był <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się ściągam od ręki

    OdpowiedzUsuń

Mile widziane komentarze , jeśli spodobał ci się blog dodaj Go do OBSERWACJI , Ja odwdzięcze się tym samy.. ;-)