Translate

piątek, 30 sierpnia 2013

Sebastian Ingrosso, Tommy Trash ft. John Martin - Reload (Kevin Jay Exte...

Tak szybko leci czas ,że lada chwila znów powrócimy do rzeczywistości..Nie wiem jak Wy ,ale ja na pewno nie chce pod żadnym pozorem kończyć tych wakacji..

Ostatnie dni odpoczynku tak na prawdę ,a tu ciągle jakieś załatwienia..Może to i lepiej?! "WHATEVER" przynajmniej kilka spraw mam już załatwionych ,ale też jeszcze wiele do załatwienia..Mam nadzieję ,że czasowo wszystko uda mi się ogarnąć i dopiąć na ostatni guzik..

...





Goodnight


...

5 komentarzy:

  1. Ja również nie chcę końca. Ale na szczęście mam jeszcze miesiąc. Nie martw sie, poradzisz sobie z zalatwianiem ;* Buziaki, zapraszam na nową notkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. hej ;] krem do stylizacji lokow Anthony, curl envy mozna kupic w rossmannie za ok. 8zl na polce w ktorej sa te miniaturki produktow :D

    OdpowiedzUsuń
  3. super blog!:)
    zapraszam do sb, komentowania i czestego odwiedzania.
    zaobserwujesz? zrobie to samo.
    www.agnes-malinowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam tą piosenkę, dobry wybór :*
    POZDRAWIAM I ZAPRASZAM DO MNIE NA NOWY POST :)

    OdpowiedzUsuń

Mile widziane komentarze , jeśli spodobał ci się blog dodaj Go do OBSERWACJI , Ja odwdzięcze się tym samy.. ;-)