Translate

wtorek, 29 października 2013

DENTWAY

Cześć !!

Po dość długiej przerwie wracam do Was z nowościami i nie tylko !!!Ostatnio miałam masę na głowie .. Smykanie się po urzędach ,bankach czy wstępne egzaminy na prawo jazdy ,korepetycje itp. Mogłabym tak wymieniać w nieskończoność ,ale nie chce Was zanudzać.. Sami rozumiecie ;)

Otóż za kilka dni rozpoczyna się nowy miesiąc i nowa kampania reklamowa tym razem jest to firma DENTWAY produkująca artykuły do wybielania zębów..

Noszę aparat ortodontyczny i wybielanie zębów poprzez dajmy na to nakładki czy żele jest po prostu w świecie niemożliwe ponieważ sama sobie bym zaszkodziła.. Po zdjęciu aparatu miałabym widoczne różnice przed/po ,ale nikt nie powiedział ,że nie można używać PAST WYBIELAJĄCYCH !! Teraz w sklepie na półkach możemy znaleźć przeróżne pasty ,a większość z nich ma własnie wybielające działanie ,ale czy tak na prawdę pasta kupiona za zaledwie 9zł jest wstanie wybielić nam zęby w dość skuteczny sposób..?!
Jedni twierdzą ,że tak ,drudzy zaś nie..Tym razem można temu zaradzić !!

Jeśli chcesz w jakiś skuteczny sposób pomóc swoim zębom ,a przede wszystkim mieć dobrą metodę na ich wybielanie polecam PASTĘ DENTWAY..!! Jest na prawdę skuteczna ,a kuracja odbywa się bezboleśnie !!

Niektóre produkty wybielające mogą działać na nas alergicznie .Popuchnięte dziąsła bądź co bądź nawet usta.. ;/ Nic przyjemnego..!!



Sama mam taką pastę u siebie i jestem z niej bardzo zadowolona!! Majątek nie kosztuje a skuteczne działanie jest!!



Do znów !
Trzymajcie się !

6 komentarzy:

  1. Fajna notka... Zasługujesz na obserwację :D Co do kuracji to może spróbuję...?

    Pozdrawiam <3
    Lenka

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nie próbowałam sobie sama wybielać zębów :D Może muszę spróbować

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest to o tyle wygodniejsze jak i tańsze !

      Usuń
  3. KLAUDIA! :D ja chcę taką pastę :D hahahha a ile kosztuje, powiedz mi? :D
    No i wpadnij do mnie, bo znowu wróciłam do bloggowania!!: D :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne ,ze wpadnę !
      A koszt pasty to 49zl

      Usuń

Mile widziane komentarze , jeśli spodobał ci się blog dodaj Go do OBSERWACJI , Ja odwdzięcze się tym samy.. ;-)