Translate

środa, 8 stycznia 2014

A bezsenność dopadła i mnie..

 
 
Choć nie wiem jak bardzo mam ochotę się wyspać bądź pójść wcześniej spać to ani jedno ,ani drugie mi nie wychodzi..
Wieczór -czas na przemyślenia i marzenia ,które z resztą i tak się nie spełnią .Takie
" monotonne złudzenia "
Ale większość Was, zamykając oczy ma swoją bezludną wyspę w której się zamyka ,w której jest tylko on sam i to co chce by było wraz  z nim ,a wszystko inne eliminuje..
Szkoda tylko ,że takie fikcyjne sceny istnieją jedynie w filmach ..
Realna rzeczywistość jednak ,niekiedy przytłacza .
 Sami już nie raz pewnie się o tym przekonaliście ..
..
 
Wzięło mi się na rozkminy .. 
 

 
2 tygodnie przerwy zdecydowanie za dużo..!! Nie uważacie ?
Przyznam się bez bicia ,że rozleniwiłam się jak tylko mogłam sobie na to pozwolić..
Na jedno dobrze .Wypoczęłam i teraz jakby nie patrzeć pełna sił powinnam wrócić do codziennych obowiązków.. Jednak ciągle odkładam coś na potem ,aż w końcu pyk brak czasu..
Mam nadzieję ,ze ta faza lenistwa mi jak najszybciej minie z resztą musi innej opcji nie ma ;D
 
Przede mną pracowite miesiące ,maturka tuż, tuż ..A ani jedna książka nie przeczytana ,praca nawet nie rozpoczęta..;/
Coraz mniej czasu..
Nic tylko brać się do roboty.. Ferie zimowe z książkami na czele hmm.. Nie brzmi zachęcająco ,ale jednak zmobilizować się trzeba ^^
 
..
 
 
 
Do Znów Misie !! ;*
 
PS >Ktoś z Was pisze też w tym roku maturkę ?
jak przygotowania?
 

 
 
 

6 komentarzy:

  1. kochana, ja też się mega rozleniwiłam.. ;/
    ale chciałabym jeszcze odespać trochę, bo chodzę dwa dni do szkoły, a czuję się jak trup..
    spokojnie, moje też się nie spełnią :D nie jesteś sama! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ważne by mieć nadzieję !! T<3 make dream come true <3

      ahh..Ciężko było się przestawić ,ale co zrobić ostatnie miesiące ..Trzeba się ogarnąć ! ;d

      Usuń
  2. Najwyższa pora zabrać się do roboty :) Trzymam za Ciebie kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. "marzenia ,które z resztą i tak się nie spełnią" - żartujesz?! właśnie dlatego ludzie nic nie osiągają! bo sami się na starcie skreślają! rusz tyłeczek i sięgnij po nie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czasem dopada mnie taki czas ,ze mimo chęci nie idzie nic ,a nic dobrze zorganizować :( ale ważne wziąć się w garść ,ruszyć tyłek i sięgnąć po to , co jest na wyciągnięcie ręki ;)

      Usuń

Mile widziane komentarze , jeśli spodobał ci się blog dodaj Go do OBSERWACJI , Ja odwdzięcze się tym samy.. ;-)