Translate

wtorek, 21 stycznia 2014

New cover

Cześć Wam! !
Zmiany,zmiany i jeszcze raz zmiany: d
Jak się Wam podobają?
Tym razem stawiałam na sam baner Jest on w 1oo% oryginalny, a przede wszystkim pojawia się symbol wolności jakim są "flying birds" -latające ptaki .Z którym od dawien dawna się utożsamiam..
Ukazują wolność oraz moc, która dominuje jak i zachęca  do dzialania!
-bynajmniej mnie: )
...
Kto wraz że mną zaczął ferie? :d Macie jakieś konkretne plany?
Ja jak co roku gdzieś wyjeżdżałam tak w tym, odpoczywam w domu, a raczej staram się relaksować wraz z mnóstwem przygotowań do matury. .1/4 lektur przeczytana, plan napisany, także postępy jakieś minimalne widać. ;D
Jutro matma i język Angielski, a w środę kolejna lektura.. Zobaczymy czy zdołam wszystko zrealizować tak jak sobie to wcześniej zaplanowałam: ) Siła jest motywacja też ,cóż chcieć więcej? !
:d
...
Kochani dawno nie było tutaj zdjęć także poniżej przedstawiam Wam mały instaMIX ;
 
 
 
 
Zapraszam do obserwacji :
 

http://instagram.com/chewcziloovee?ref=badge" class="ig-b- ig-b-v-24">Instagram
 
 
 
Dobranoc :*
 
 
 

7 komentarzy:

  1. Trzymam kciuki za Twoje przygotowania :) Fajne fotki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dasz rade :) Widać ze przygotowania jakos ida wiec to dobry znak ;) super baner bardzo mi sie podoba :D

    OdpowiedzUsuń

Mile widziane komentarze , jeśli spodobał ci się blog dodaj Go do OBSERWACJI , Ja odwdzięcze się tym samy.. ;-)