Translate

środa, 22 stycznia 2014

Night word

Witam Was Misie ..!!! :)

Co tam u Was ?
 U mnie bardzo dobrze ,aczkolwiek kompletnie nie czuje ,że mam ferie..Może to dlatego ,że nic innego nie robię jak tylko siedzę nad książkami..Z jednej strony bardzo cieszący mnie fakt ,bo w końcu mam czas by porządnie przyłożyć się do nauki i nadrobić wszelakie zaległości.,ale z drugiej zaś strony tak szybko miną mi te ferie ,że zaraz znów będę musiała pójść do szkoły..
...

Sama nie wiem jakim cudem mi się to udaje ,ale śpię po 2/3h i znów powracam do książek..Sam fakt ,że nigdy nie miałam nawet grama chęci by otworzyć książkę i czegokolwiek się pouczyć tak  teraz ,kiedy mam wolny czas nadmiernie wykorzystuje go na naukę..Całkowite odzwierciedlenie tego co robiłam do tej pory..

...

Chyba po raz pierwszy w życiu udało mi się przeczytać książkę do końca ^,^ za każdym razem wygląda to tak ,że jeśli mam jakąś lekturę to obiecuje sobie ,że jednak znajdę na nią czas i ją przeczytam..W rzeczywistości jak sami wiecie i jak sami na własnej skórze pewnie się przekonaliście,iż odkładanie czegoś na ostatnią minute nie wróży niczego dobrego..

Za każdym razem zabieram się za jakąkolwiek z książek dzień wcześniej..A idąc po najniższej linii oporu czytam po prostu streszczenie znając jedynie ogólny wątek lektury.. 
Chcąc nie chcąc tak to u mnie wygląda !

...

Niestety czas w którym mogłam sobie na to pozwolić dobiega końca..Za kilka miesięcy matura do której trzeba się przyłożyć, więc im wcześniej zacznę tym szybciej skończę .Mam tylko nadzieję ,że uda mi się wszystko dopiąć na ostatni guzik ,a przede wszystkim wytrwale i konsekwentnie dążyć do wyznaczonego celu..!! Teraz to jest ważne , mój cel -DOPIĄĆ SWEGO !

...

Co do książek może polecacie mi jakieś dobre książki godne uwagi ?
Interesowałaby mnie książka zawierająca  "miłosny wątek" książka ,która nie jest lekturą szkolną !
Poszukuje takiej książki do pracy maturalnej !! Jednak pisanie jedynie o lekturach wydaje mi się dość banalne jak i mniej kreatywne niż gdybym znalazła książkę ,która nie wchodzi w skład obowiązkowych lektur szkolnych..
Proszę, jeśli znacie jakieś fajne życiowe książki to piszcie w komentarzach !!
Bardzo mi pomożecie !

zdjęcie :  http://mmletloose.wordpress.com/tag/ksiazki/



Uciekam się uczyć ;)
tym razem słówka i konstrukcje z Angielskiego ,a jutro "Dziady " 


Buziaki ;-*




4 komentarze:

  1. nooo a ja mam ferie od 4tego, więc też zaczynam walkę z lekturami :((
    czemu ja nie czytałam książek to ja nie wiem, ale chyba za bardzo sobie olewałam i teraz będę mieć ferie z dupy.. (za przeproszeniem)
    a książka z wątkiem miłosnym... na prezentację maturalną to raczej '50 shade's of Grey' byłoby niestosowne :D a nie czytam romansideł, ale może '3 metry nad niebem' do którego został stworzony film? przemyśl to ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślałam właśnie o Grey'u ;d zapowiada się dość interesująco ;d serio jest książka do"3 metry nad niebem" ?;d muszę poszukać ;D

      Usuń
  2. dziękuję:) też obserwuję:)!

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak trzymaj! Z tą książką może być problem, dawno nie czytałam nic dobrego w tej tematyce :) Skupiam się na biografiach moich ulubionych artystów :)

    OdpowiedzUsuń

Mile widziane komentarze , jeśli spodobał ci się blog dodaj Go do OBSERWACJI , Ja odwdzięcze się tym samy.. ;-)