Translate

wtorek, 28 stycznia 2014

Outfit

Hey Misie: *

Co tam u Was słychać?

-U mnie pełną parą nauka mimo, że mam ferie postanowiłam nieco nadrobić zaległości jak i przygotować się do maturki. .:)
Powiem Wam szczerze, że nie spodziewałam się takiego rezultatu! Sama jestem w szoku, że miałam choćby motywację by w wolnej chwili dobrowolnie zacząć czytać książkę czy uczyć się konstrukcji na angielski: d wciąż ta sama Klaudia..
Co do pracy i czytaniu książek w następnej notce, a teraz przedstawiam kilka nowych cudeniek, które wpadły do mojej szafy w ostatnim tygodniu: )

7 komentarzy:

  1. Pierwsza bluza jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza bluza i sweterek cudne <3
    ooo kochana , ja własnie zaczęłam ferię i jadę tak, jak ty z lekturami i angielskim. o matmę jakoś się nie boje :P

    OdpowiedzUsuń
  3. http://healthyhappychoice.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. lovely things!

    xx, rebecca
    awayinparadise.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy blog :) Będę tu zaglądać częściej. Pozdrawiam i zapraszam do mnie www.momentforme89.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne zdjęcia, jesteś bardzo ładna. Życzę zdanej matury :)

    OdpowiedzUsuń

Mile widziane komentarze , jeśli spodobał ci się blog dodaj Go do OBSERWACJI , Ja odwdzięcze się tym samy.. ;-)