Translate

sobota, 4 kwietnia 2015

Kim byłaby kobieta bez swoich szpilek ..

Nicki Minaj - The Night Is Still Young (Audio)




..

Hmm..
Po upływie sama nie wiem 7miesięcy czy nawet roku, bardzo wiele się zmieniło..Sama chyba dojrzałam w tym wszystkim..
A wszystko to ,co mnie wokół otaczało zmieniało się z upływem dni ,miesięcy.. Teraz żyje w zupełnie innym środowisku może i nawet lepszym ,ale na pewno zupełnie różniącym się od tego w którym przyszło mi "żyć" przez ostatnie 18 lat . Człowiek stojący w miejscu w dzisiejszym świecie jest nikim , nie jest wstanie uporać się z presją życia czy narastającymi problemami.. Sami tworzymy wokół siebie obronny mur ,który z czasem nie będziemy  umieli  po prostu przeskoczyć .. Jeśli w porę zaczniemy działać to tak na prawdę da się bardzo wiele osiągnąć , trzeba uwierzyć w swoje możliwości i zdecydowanie próbować nowych rzeczy . Bez słów "ja się do tego nie nadaję" czy "jestem beznadziejny/na " Bo kto jak nie MY ? Nikt życia za nas nie przeżyje ,a jak wiemy życie to nie gra komputerowa w której możemy zawsze wrócić do poprzedniego level'u ..


..



Zdrowych i Spokojnych Świąt Kochani :*
Chewcziloovee 

1 komentarz:

Mile widziane komentarze , jeśli spodobał ci się blog dodaj Go do OBSERWACJI , Ja odwdzięcze się tym samy.. ;-)