Translate

poniedziałek, 25 maja 2015

Etykieta szczęścia

Aminata - Love Injected



Kiedy człowiek staje się szczęśliwy ?  
Co jest podstawa naszego szczęścia ?

Takie pytania zadają  sobie miliony ludzi ! Każdy z osobna oczywiście ma swoją małą, skromną bądź nie , teorie szczęścia .. Jednak ten minimalizm dnia codziennego jest niemal w ogóle niezauważalny a to już jest ogromny, błąd ?
- Tak !!
To jest tak jakby nie zauważyć końca gry stojąc przed samą M E T Ą ..


...

Aktualnie jestem w trakcie sesji i większość swojego wolnego czasu poświęcam na naukę ,ale najbardziej co mnie cieszy to fakt ,że wszystko zdaje śpiewająco :D Porównując sesje zimową (pierwszą w życiu) ta , mimo trudniejszych przedmiotów jest o wiele łatwiejsza jak dla mnie.. Może to systematyczność ,a może punkt docelowy ?? Nie mam pojęcia ,aczkolwiek jak dobrze pójdzie to będę się cieszyła 4-ro miesięcznym W O L N Y M  :)
 Może w tym czasie zajmę się jakąś kampanią reklamową . ?!
Co Wy na to ? Macie jakieś pomysły ?  :)


















Buziaki
Chewcziloovee


2 komentarze:

  1. O jakiej kampanii mówisz? Brawo odn. udanej sesji ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ubrań ,kosmetyków ? Może jakieś propozycje ? :)
      buziaki :*

      Usuń

Mile widziane komentarze , jeśli spodobał ci się blog dodaj Go do OBSERWACJI , Ja odwdzięcze się tym samy.. ;-)