Translate

środa, 1 lipca 2015

Summer




Witam Was Kochani !

Postanowiłam tu  do Was zajrzeć i co nieco poopowiadać.
 Tuż po zdanej sesji wybrałam się na wspólny weekend do Paryża z moimi Przyjaciółmi.. Było niesamowicie ,dopóki ktoś sam na własne oczy nie zobaczy, to nie uwierzy jak piękna może być Francja .. Nigdy nie lubiłam podróżować w celu zwiedzania . Zawsze wydawało mi się to dość nudne i wyczerpujące ..Tak, dopóki nie spróbowałam ten pierwszy raz , hih..

Poznawanie nowej kultury , życia codziennego tamtejszych ludzi  ..  Hmm...Nie każdy człowiek pracuje ,bo musi ,lecz robi to z czystej przyjemności.. Uśmiech na twarzy każdego przechodnia .. Może zwracam uwagę na drobiazgi ,ale własnie gdyby nie one, człowiek byłby zupełnie "pusty"  ? Sam w sobie.. W momencie kiedy nie potrafimy cieszyć się ani dostrzegać małych rzeczy stajemy się coraz bardziej obojętni na świat. Coraz częściej bywa tak ,że nie chce nam się nawet wstać z łóżka bo od razu przychodzą myśl -"MUSZĘ" coś zrobić . -"MAM CHOLERNĄ PRACĘ" , -"NIE CHCE MI SIĘ"
-"NIECH TEN DZIEŃ SIĘ JUŻ SKOŃCZY" itc..

Jak myślicie dlaczego w taki właśnie sposób reagujemy ?
 - Odpowiedź jest bardzo prosta !
Żyjemy w przekonaniu ,że wszystko to co w danym dniu mamy do zrobienia jest tak jakby naszym obowiązkiem.. Zapominamy ,że sami wybieramy drogę w jaką chcemy pójść  .. Stawiamy na niej swoje plany , marzenia , cele. Tylko Po to by móc poczuć się spełnionym czy szczęśliwym..
- I to właśnie jest naszym punktem docelowym..! Nauczenie się  spostrzegania małych rzeczy i równocześnie cieszenia się nimi..- To droga początkowa naszego szczęścia..

Powiem Wam ,że też sceptycznie podchodziłam do wszystkiego co mnie wokół otaczało i sama na własne życzenie nie potrafiłam cieszyć się dniem . Mimo ,że nic takiego się nie działo po prostu nie potrafiłam.. Za każdym razem wmawiałam sobie ,że tyle "MUSZĘ" zrobić w tak krótkim czasie..
-"Przecież nie jestem wstanie się wyrobić.." W momencie kiedy przestałam nazywać każdą rzecz ,którą miałam zrobić , swoim OBOWIĄZKIEM . Rzeczywiście , całkowicie zmieniło się moje podejście .. Także warto spróbować : Cieszyć się z małych , drobiazgowych rzeczy..

Poniżej kilka zdjęć z Paryża :















..

Kochani jeśli chcecie być na bieżąco z informacjami , Co tam u mnie? 
-Zapraszam na mój  instagram , gdzie systematycznie coś się pojawia
nick: CHEWCZILOOVEE



Bye :*
Chewcziloovee


1 komentarz:

Mile widziane komentarze , jeśli spodobał ci się blog dodaj Go do OBSERWACJI , Ja odwdzięcze się tym samy.. ;-)